خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان خبر داد:

افتتاح 19 طرح صنعتی با اعتبار هزار و 100 میلیارد تومان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۶۱

علی منتظری گفت: استان گیلان یکی از استان های مستعد در بخش صنعتی است و در هه فجر امسال ۱۹ طرح صنعتی افتتاح شده که این طرح‌ها ۱۱۰۰میلیارد تومان اعتبار داشته و برای بالغ بر ۱۵۰۰ نفر اشتغال زایی کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، رییس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه تولید کمک فنر در ایران  که با حضور وزیر دفاع و استاندار گیلان در شهر صنعتی رشت برگزار شد، بیان کرد: سرمایه گذاری در گیلان جهش خوبی داشته و رتبه صنعتی دوازدهم کشور را دارا هستیم اما در جذب سرمایه گذاری در سال های اخیر جز هشت استان برتر ایران بودیم.

وی اذعان داشت: استان گیلان یکی از استان های مستعد در بخش صنعتی است و در هه فجر امسال ۱۹ طرح صنعتی افتتاح شده که این طرح‌ها ۱۱۰۰میلیارد تومان اعتبار داشته و برای بالغ بر ۱۵۰۰ نفر اشتغال زایی کرده است.

رییس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان از افتتاح طرح الیاف کربن که با مشارکت وزارت دفاع بوده خبرداد و تصریح کرد: امید داریم سال آینده طرح توسعه آن نیز با حضور شما افتتاح شود.

رییس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان خاطرنشان کرد: مهمترین اقدام دولت تدبیر و امید توسعه صنایع سلولوزی بود زیرا مصرف این صنایع هر روز در زندگی مردم روبه افزایش است.

وی افزود:  صنایع سلولوزی ویژگی خاصی دارد و زراعت چوب به یک نهضت عمومی تبدیل میشود.

منتظری یکی دیگر از اقدامات سازنده دولت را تشکیل کارگروه رفع موانع تولید دانست و اظهار کرد: باید قبول کنیم که مشکل صنعت و تولید را به تنهایی نمی شود حل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز