خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد گیلان خواستار شد:

ایجاد بسترهای فرهنگی لازم در دانشگاه ها جهت گسترش تعامل با دستگاه های فرهنگی بیرونی

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۹۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خواستار ایجاد بستر های فرهنگی لازم در دانشگاه ها در جهت گسترش تعامل با دستگاه های فرهنگی بیرونی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ازحضور همه جانبه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راهپیمایی یوم ا.. 22 بهمن خبر داد.

علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تأکید بر شرکت همه جانبه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راهپیمایی 22 بهمن سال 1395، گفت: حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، نشانه پایبندی ما به دستآوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در فکر تخریب جایگاه جمهوری اسلامی ایران و کم اهمیت جلوه دادن این حرکت عظیم ملت ایران در افکار عمومی جهانیان است، افزود: دشمنان دین و انقلاب می‌دانند حضرت امام (ره ) چه حرکت عظیمی را شروع کرد و دانشمندان ما در عصر حاضر ، با وجود فشار تحریم‌ها، جایگاهی علمی بسیار بالایی را نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهان رقم زده اند وامروز از ایران اسلامی به عنوان یک کشور علمی و دارای جایگاه و رتبه های برتر علمی جهان یاد می کنند.

امیرتیموری تصریح کرد: دولت مردان آمریکایی با ایران و ایرانی مخالفند واکنون وقت آن رسید که بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، ضمن اعلام انزجار یکبار دیگر به یاوه گویان و دشمنان ثابت کنیم که ما با تبعیت از ولایت، بر آرمانهای خود و انقلاب، پایبند هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: نمایشگاه دستآورد های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی طبق برنامه ریزی انجام شده در اوایل سال آینده در تهران برگزار خواهد شد که استان گیلان با آمادگی کامل با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های بومی و استانی در این نمایشگاه با آمادگی کامل شرکت خواهد کرد.

امیرتیموری با برشمردن مجموعه فعالیت های بسیار مطلوب انجام شده در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی واحد رشت در سال جاری خاطر نشان کرد: مسئولین دفاتر بسیج دانشجویی در واحدهای دانشگاهی استان با برنامه ریزی لازم و گسترش این فعالیت ها در زمینه های مختلف تحصیلی، علمی، بهداشتی و سلامت سنجی با بهره گیری از نیروهای جوان کارآمد و متخصص حاضر در واحدهای دانشگاهی استان در جهت تقلیل و یارفع مشکلات موجود در روستاها اقدام کنند.  

وی تعامل با دستگاههای بیرونی را خواستار شد و تاکید کرد: حوزه های دانشجویی و فرهنگی واحد های دانشگاهی در استان باید با برنامه ریزی مناسب و ایجاد بستر های فرهنگی لازم در جهت گسترش تعامل با دستگاههای فرهنگی بیرونی اقدام کنند.

در پایان هریک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز