خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی گیلان:

ملت ایران با حضور یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن شعار وحدت و همبستگی سر می دهند

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۰۶

مدیرعامل شهرک های صنعتی گیلان گفت : از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان لحظه ای از توطئه و تبلیغات منفی علیه نظام و انقلاب دست برنداشته اند.

به گزارش ایلنا از رشت،  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن در خصوص اهمیت و جایگاه این ایام بیان داشت : یوم الله 22 بهمن روز اقتدار نظام، انقلاب و ملت ایران است و باید امسال نیز به طرز باشکوه و با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم برگزار شود.

احمد علی شهیدی افزود : ارزش والای دهه فجر و یوم الله 22 بهمن بر هیچ فردی پوشیده نیست و انقلاب اسلامی نیز به لطف الهی، با رهبری های امام خمینی (ره) و تلاش ها و مجاهدت های مثال زدنی ملت ایران به پیروزی رسید.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : ملت ایران از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون برای تدوام نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام مشکلات و دسیسه های دشمنان را تحمل کرده اند و به لطف الهی در آینده نیز اینگونه خواهد بود.

وی بیان داشت : ملت ایران در یوم الله 22 بهمن ندای امام خمینی(ره) را لبیک گفتند و برای دفاع از اسلام و قرآن به حرکت در آمدند و خداوند نیز نظرش را شامل حال ملت ایران کرد.

احمد علی شهیدی گفت : ملت ایران با حضور یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن شعار وحدت و همبستگی حول محور ولایت فقیه سر می دهند و ایستادگی خود بر سر آرمان های انقلاب اسلامی را نشان می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز