خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش:

طرح تحول سلامت یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۴۱۵

فرماندار املش‌گفت: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید و وزارت بهداشت جمهوری اسلامی طرح تحول سلامت است.

به گزارش ایلنا از املش، با حضور یونس محمودی فرماندار و مدیران ادارات و نهادهای دولتی و به همت مسئولان و شهروندان املشی جشنواره غذاهای بومی و محلی و نمایشگاه آثار و صنایع دستی در محل کانون تربیتی ، فرهنگی معصومیه(س) برگزارشد.

محمودی در ابتدای بازدید از جشنواره غذاهای بومی و محلی گفت : دهه فجر یادآور جانفشانی های ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان گفت : حضرت امام خمینی(ره) بعنوان بنیانگذار نهضت با دم مسیحایی خود روح تازه ای به کالبد ملت مسلمان ایران دمید و مردم نیز با پیروی از امام و مقتدای خود و تأسی از قیام خونین عاشورا توانستند دست طاغوت و یزیدیان زمان را از سر میهن عزیز اسلامی کوتاه و قطع نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با شگفت انگیز خواندن انقلاب امام افزود : حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب خود جهان را شگفت زده کرد ، غرب را لرزاند و عرب را در تنگناه افکند و خود مسئله روز جهان شد.

وی به با اشاره به توانمندی های ملت ایران تصریح کرد : ملت بزرگ ایران همواره نشان داده اند که خواهان پیشرفت هستند آنچنان که تاکنون به همه جهانیان ثابت کرده اند.

محمودی در افتتاح پروژه مقاوم سازی مرکز بهداشت شبخوسلات گفت : یکی از افتخارات دولت تدبیر وامید جناب روحانی و وزارت بهداشت جمهوری اسلامی همین طرح تحول سلامت است .

فرماندار املش افزود : در صورتی که بیمارانی که در شهر زندگی میکنند اگر بیمارستان بستری شوند و روند ارجاع پزشک خانواده را رعایت کنند در صورت بستری فقط باید 6% مبلغ را بپردازند و روستاییان عزیز 3% و این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است. 

 یونس محمودی فرماندار املش بهمراه جمعی از مسئولین شهرستان از جشنواره غذاهای بومی محلی و نمایشگاه آثار و صنایع دستی بازدید بعمل آوردند و پس از آن طرح ها و پروژه هایی را در سطح شهر و روستاها بشرح ذیل به بهره برداری رساندند:

افتتاح یک کـــــــیلومتر راه داخل بافت روستای سفیدداربن، افتتاح پروژه مقاوم سازی مرکز بهداشت درمان شبخوسلات، افتتاح ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی روستای پایین محله نرکه با قدرت آبدهی 25 لیتر در ثانیه برای 200 هکتار اراضی کشاورزی، از جمله طرح ها و پروژه های افتتاحی هشتمین روز از دهه مبارکه فجر در شهرستان املش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز