خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز پرستار در دانشگاه آزاد رشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۹۷

مراسم گرامیداشت میلاد پر برکت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور جمع کثیری از دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم گرامیداشت میلاد پر برکت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور جمع کثیری از دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 
 تیمور آمار  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و همچنین تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری و انتخاب هوشمندانه آن به نام روز پرستار خاطر نشان کرد این مراسم بهانه خوبی برای دور هم جمع شدن دانشجویانی که در صنف پرستاری در حال فعالیت هستند و در یک مرحله آموزشی در دانشگاه حضور داشتند.
 
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به ارزش های والایی که در شغل پرستاری وجود دارد افزود: پرستاران مصادیق بارزی از خصلت ها و ویژگی های والای اخلاقی یک انسان می باشند.
 
 آمار ادامه داد: پرستاران در روابط اجتماعی درجامعه ، نقش بسیار موثری در فعالیت های انسانی جامعه دارند و دانشجویان این رشته در طول مدت آموزش علاوه بر فرایند تخصصی و آموزشی رشته پرستاری ، باید به بحث اخلاق  توجه ویژه ای نمایند.
 
در ادامه طیبه رهبر رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد اسلامی واحد رشت گزارشی از روند فعالیت های این دانشکده ارائه داد و در ادامه علاوه بر پخش چند کلیپ، دانشجویان سوگند نامه پرستاری را قرائت کردند و در پایان از نفرات اول تا سوم این رشته تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز