خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان خواستار شد؛

حمایت نماینده رشت برای اجرای پرورش ماهیان خاویاری در روستاهای خشکبیجار

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۰۱

مدیر صندوق گیلان ضمن تشریح نحوه حمایت مالی‌صندوق کارآفرینی امید از روستاییان جهت پرورش ماهیان خاویاری در استخرهای از پیش ساخته در محوطه خانه‌های روستایی، خواستار حمایت نماینده رشت جهت اجرای کامل‌تر این طرح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسنی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد صندوق با شیخ الاسلامی مدیر صندوق استان دیدار و درخصوص مسائل مختلف از جمله وضعیت اشتغال در شهرستان به بحث و گفتگو پرداختند.

در این دیدار، مدیر صندوق استان ، ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور این نماینده در صندوق و تبریک به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به ارائه گزارشی از عملکرد صندوق استان در ابتدای سالجاری تا کنون پرداخت و برنامه های آتی و در دست اقدام این صندوق را تشریح کرد.

مدیر صندوق استان به طرح های مورد حمایت صندوق در روستای نمونه گردشگری دهنه سر شیجان بخش خمام و پرورش ماهیان خاویاری در بخش خشکبیجار شهرستان رشت اشاره کرد.

وی با اشاره به شعار هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه، به بحث پرورش ماهیان خاویاری در سازه های از پیش ساخته پرداخت و اظهار امیدواری کرد با اجرای کامل این طرح، شاهد رونق اقتصادی این منطقه و اشتغال جوانان و مهاجرت معکوس روستاییان خواهیم بود .

مدیر صندوق استان نحوه حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید از روستاییان جهت پرورش ماهیان خاویاری در استخرهای از پیش ساخته در محوطه خانه های روستایی را تشریح نمود و خواستار حمایت نماینده رشت جهت اجرای کاملتر این طرح در سطح روستاهای شهرستان شد.

در پایان این دیدار نیز نماینده رشت ضمن تشکر از اقدامات صندوق کارآفرینی امید اظهار امیدواری کرد درآینده نزدیک تعدادی از طرحهای پرورش ماهیان خاویاری در بخش خشکبیجار مورد بازدید میدانی قرار خواهد گرفت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز