خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده مردم آستارا در مجلس؛

چهار طرح راه‌سازی در روستای دربند آستارا به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۵۳۵

با حضور نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی، چهار طرح راهسازی این شهرستان به طور همزمان در روستای دربند آستارا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از آستارا، در ایام الله دهه مبارک‌فجر و با حضور نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان محلی چهار طرح راهسازی این شهرستان به طور همزمان در روستای دربند این شهرستان به بهره برداری رسید.

عباس آسایش، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان آستارا در آیین افتتاح پروژه روکش آسفالت روستایی دربند تا محدوده پاسگاه پلیس راه آستارا – تالش با تبریک دهه فجر، اظهار کرد: عمران و آبادانی روستاها یکی از برنامه های اساسی دولت تدبیر و امید است.

 وی افزود: آسفالت باغچه سرا آستارا بطول 0.9 کیلومتر  ، روکش آسفالت پلیس راه دربند بطول 1.3 کیلومتر ، روکش آسفالت دربند- کانرودبطول 1.8  کیلومتر و  روکش آسفالت قنبر محله سیبلی بطول 4  کیلومتر از پروژه هایی هستند که امروز به طور همزمان به بهره برداری رسید.

 آسایش با بیان اینکه در مجموع برای این چهار طرح راهسازی 10620 میلیون ریال  هزینه شده است خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها تعداد خانوار بهره مند به بیش از 991 خانوار رسید.

همچنین حسین باذلی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان رودسر از افتتاح دوپروژه راه روستایی روکش آسفالت بیجارگاه کلجار به طول یک کیلومتر  و آسفالت هادی گوابر به طول 2.1 کیلومتر دربخش کلاچای شهرستان رودسر  با هزینه این بالغ بر 6200 میلیون ریال و باحضور فرماندار ومسئولان محلی خبر داد و افزود: با آسفالت این راه‌های روستایی 107 خانوار از نعمت آسفالت بهره مند شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز