خبرگزاری کار ایران

ستاد هماهنگی مدیریت بحران گیلان:

تمامی اداره‌های شهرستان رشت امروز با دو ساعت تاخیر شروع به کار می کنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۰۷۲

ستاد هماهنگی مدیریت بحران استان گیلان اعلام کرد که تمامی اداره های شهرستان رشت بجز دستگاه های خدماتی و امدادی، با دو ساعت تأخیر شروع به کار می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، در اطلاعیه ستاد هماهنگی مدیریت بحران گیلان که روز پنجشنبه انتشار یافت ، آمده است: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا در استان، امروز (پنجشنبه 14 بهمن) تمامی اداره های شهرستان رشت بجز دستگاه های خدماتی و امدادی، با دو ساعت تأخیر شروع به کار می کنند.

در این اطلاعیه به مردم توصیه شده که از ترددهای غیر ضروری و تک سرنشین در سطح شهر خودداری و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

در خاتمه این اطلاعیه همچنین از مردم خواسته شده در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا جریان این انرژی، به صورت پایدار باقی بماند.

گفتنی است : بارش برف در استان گیلان که از شب گذشته آغاز شده ، همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد و تا صبح امروز ، نزدیک به 40 سانتی متر برف در شهر رشت باریده است ، در ارتفاعات استان همچون اسالم به خلخال 90 سانتی متر برف برزمین نشسته است .

اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز در استان را ابری و مه آلود، بارش برف، در بعضی نقاط مخلوط باران و برف، وزش باد (گاهی خیلی شدید) ، طی عصر و شب با کاهش ناپایداری و ابر، مناطق غربی استان قبل از ظهر با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی کرده است.    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز