خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

90 کیلومتر از راه آهن رشت- قزوین ریل گذاری شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۱۸۱

استاندارگیلان از روند پیشرفت کار پروژه های راه آهن و باقی مانده آزاد راه رشت قزوین بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در حاشیه‌ی بازدید از روند پروژه های راه آهن و باقی مانده آزاد راه رشت قزوین گفت : علی رغم محدودیت‌های اعتباری با تمهیداتی که مسئولان ملی، استانی و محلی اتخاذ کرده اند پیمانکاران با قوت هر چه بیشتر در تلاش هستند .

وی افزود : بخشی از تونل تکمیل شده در مسیر قزوین به رشت در نوروز سال گذشته بصورت موقت زیر بار ترافیک رفت که باتوجه به نیاز این تونل به اقدامات زیباسازی و تکمیلی بیشتر مسدود شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته ورودی تونل از مسیر قزوین به رشت حداکثر تا 15 اسفند بازگشایی می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مسیر خروجی نیز مقارن اجرای این پروژه در دست اقدام است خاطر نشان کرد : تمام اقدامات بر این اساس است تا قبل از پایان سال این مسیر نیز بازگشایی شود.

استاندار گیلان همچنین به پیشرفت ریل گذاری راه آهن قزوین- رشت اشاره و اظهار داشت : تاکنون بیش از 90 کیلومتر از این مسیر ریل گذاری شده است.

وی با بیان اینکه راه آهن قزوین- رشت یک اقدام بسیار بزرگ در اتصال مسیر شمال به جنوب محسوب می‌شود افزود : اگر مانعی در اتمام تونل‌ها و پل‌های موجود در این مسیر ایجاد نشود انشاءا... تا پایان دولت یازدهم این راه آهن به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز