خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

گازرسانی به 80 روستای در دهه فجر امسال

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۹۱

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از گازرسانی به 80 روستا در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها بیش از 310 میلیارد ریال هزینه شده است و با پیوستن این روستاها به شبکه گاز، مجموع روستاهای گازدار بالای 20 خانوار گیلان به 1869 روستا می رسد.

وی افزود: 80 روستای قابل افتتاح در دهه فجر در مجموع دارای 7 هزار 200 خانوار می باشند و با برخورداری این تعداد خانوار از نعمت گاز، مجموع خانوارهای روستایی گازدار استان به 292 هزار خانوار می رسد.

ظهیری خاطر نشان ساخت: با افتتاح این روستاها، فاز اول پروژه بند «ق» با مجموع 707 روستای بالای 20 خانوار  بهره مند از گاز به پایان رسیده و درصد بهره مندی گاز روستایی گیلان به حدود 95 درصد می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به این موضوع که شرکت گاز استان گیلان از ابتدای سال تا کنون به 280 روستا و 74 واحد صنعتی گازرسانی کرده است گفت: این شرکت با اجرای پروژه های گازرسانی، مجموع مشترکین خود را به 950 هزار مشترک افزایش داده است.

ظهیری همچنین بیان نمود: شرکت گاز گیلان پروژه گازرسانی به دو شهرک صنعتی کیشستان رشت و گوشلوندان فومن را با ظرفیت مصرف 10 هزار مترمکعب در ساعت در دست اجرا دارد.

مدیرعامل گاز گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به بهره مندی 98 درصدی مجموع خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی، در دهه فجر امسال " جشن گیلان سبز" با حضور وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برگزار گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز