خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خبر داد:

افتتاح پنج هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۷۴۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از افتتاح پنج هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی پور درنشست  شورای هماهنگی روابط عمومی های گیلان که به منظور قرارگرفتن در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و مجاهدت های مبارزین و شهدای انقلاب اسلامی ایران گفت: با یک بررسی مروروار بر روی انقلاب های مختلف که در دوران مختلف و در سراسر جهان رخ داد به این نتیجه می رسیم که انقلاب اسلامی ایران فقط تغییر رژیم نبود بلکه یک انقلاب تمدن ساز بود .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عاشورای حسینی توجه داشت خاطرنشان کرد: هیچ یک از تحلیلگران حوزه سیاست دنیا، قدرت ایجاد تغییر در نظام سیاسی ایران توسط مردم را باور نداشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: در فصول مختلف قانون اساسی به مسائلی همچون رعایت حق و عدل ، ایمان و وحی الهی و نقش آن در سازندگی سیر و تکامل انسان و کرامت انسانی و آزادی توأم با مسئولیت تاکید شده است.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه نقد بایستی با رعایت انصاف باشد، گفت: تفاوت جمهوری اسلامی با دیگران در اخلاق است و کسانی که تولید اندیشه می کنند، در این امر، نقش مهم تری دارند و در این خصوص روابط عمومی ها باید بر اندیشه سازی اهتمام داشته باشند.

وی به مدیران دستگاه ها نیز تاکید کرد که از روابط عمومی های سازمان شان غفلت نکنند و اگر روابط عمومی نتواند خدمات را منتقل کند، امید هم ایجاد نمی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش، اعتماد را سرمایه اصلی هر حکومت و دولتی خواند و گفت: هیچ چیز برای دولت مهمتر از جذب و حفظ اعتماد مردم نیست.

احمدی پور با بیان اینکه مظلومیت های دولت فقط در بخش رسانه نیست، گفت: برخی مخالفان دولت می گویند که تبیین عملکرد دولت در آستانه انتخابات تبلیغات انتخاباتی است حال اینکه تا انتخابات چندین ماه دیگر، زمان باقی مانده  و دولت نمی تواند به بهانه انتخابات کارهایش را تعطیل کند اما آیا این افراد هنگامی که خودشان در راس قدرت بوده اند، عملکرد دولت مستقر تبیین نمی شده است؟

وی با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای خدمات نظام است ادامه داد:  هرکدام از دولتها  بر اساس گفتمان‌هایی که داشتند در نظام اسلامی خدمت کردند و لازم است خدمات دولت که درواقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است مخابره شود.

محمد احمدی پور با یادآوری اینکه کمیسیون همکاری های مشترک ایران و آذربایجان بعد از حدود 10 سال به طور مجدد برگزار شد، گفت: بعد از برجام، جمهوری چک و جمهوری آذربایجان آماده هستند تا سرمایه گذاری قابل توجهی را در این زمینه داشته باشند.

احمدی پور با مقایسه آمار بیکاری در استان افزود: در سال 92 ، نرخ بیکاری گیلان 15 و شش دهم درصد بود که در شهریورماه امسال با تلاشهای استاندار گیلان  به 9 و 9 دهم درصد رسیده است. وی خاطرنشان کرد: این به معنای رفع مشکل بیکاری نیست ولی باید توجه داشته باشیم کاهش آمار بیکاری، به ایجاد شرایط روانی و آرامش جامعه کمک کرد و این مرهون تلاش های مدیران روابط عمومی استان گیلان است.

وی همچنین از افتتاح پنج هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال خبر داد و با تاکید بر ضرورت تبیین عملکرد دولت طی دهه فجر توسط روابط عمومی های دستگاه های اجرایی گفت: اطلاعات باید صحیح و کامل باشد تا اثربخشی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز