خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری آستارا خبر داد:

افتتاح بیش از 70 پروژه در دهه فجر در آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۶۶۲

محمد مهدی مظفری گفت: دهه فجر امسال بیش از 70 پروژه عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، هنری و ورزشی با بودجه‌ای معادل 22 میلیارد و 725 میلیون تومان در آستارا به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، محمد مهدی مظفری در جمع اعضای کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر ضمن بیان این مطلب گفت: هدف همه ما و شما منفعت بردن شهرستان آستارا است و من مطمئن هستم هر آنچه در ذهن شما ارتش رسانه شکل می‌گیرد، در همین راستا است.

مظفری  ادامه داد: شرایط خوبی که هم اکنون به واسطه انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور حاکم است، به‌واسطه حضور این مردم هست و راهپیمایی‌های مختلف بویژه راهپیمایی 22 بهمن نشان از همین همراهی و همدلی مردم عزیز ایران دارد و امیدوارم با تلاش همه ما این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم انقلاب مان را به انقلاب ولی عصر و امام زمان(عج) گره بزنیم.

سرپرست فرمانداری آستارا افزود: با توجه به همه مشکلاتی که ممکن است همه ما در کشور با آن مواجه باشیم، اما فرصت دهه فجر فرصت مغتنمی برای همه ما است و نشان دهنده ارادت و تجدید میثاق مردم عزیز ایران با آرمان‌های امام و رهبری است، چراکه زمانی این مردم دل در گرو انقلاب دادند و اکنون پس از گذشت 38 سال و علیرغم سم پاشی و توطئه افکنی‌های معاندان و مخالفان این نظام، مردم ما هنوز هم دل در گروه انقلاب دارند و هرگز در این راه از پای ننشسته و نخواهند نشست و از این بابت خدای بزرگ را شاکر هستیم.

وی همچنین گفت: در پاسخ به این همه محبت و بزرگواری ملت بزرگ ایران، می‌طلبد که مسئولان نظام هم هر اندازه که می‌توانند در خدمت این مردم والامقام باشند و در راستای خدمت به مردم، گوی سبقت را از یکدیگر بربایند و از انتقادهای سازنده اصحاب رسانه به هیچ‌وجه رنجشی به دل راه ندهند چرا که این مسئله در شأن نظام نیست و زیبنده ی مسئولیت پذیری در این نظام نمی باشد.

مظفری با بیان اینکه هر دولتی که سر کار آمده با توجه به خدماتش خود را به مردم معرفی کرده، افزود: مجموعه فرمانداری در دولت تدبیر و امید هم در راه خدمت‌رسانی به مردم عزیز شهرستان آستارا سر از پا نمی‌شناسند چنانچه تلاش‌های بسیاری در این شهرستان صورت گرفته و خدمات ارزشمندی از سوی این دولت ارائه شده که در گزارشات مختلف هم به آن پرداخته شده و ما به این خادمی و خدمت‌رسانی به مردم افتخار می‌کنیم.

وی افزود: دهه فجر امسال بیش از 70 پروژه ی عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، هنری و ورزشی با بودجه‌ای معادل 22 میلیارد و 725 میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز