خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

ارسال بیش از ٣٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی آیات گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۹۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از ٣٠٠ اثر از ١٤٠ نفر به دبیرخانه جشنواره آیات ارسال شده، افزود: آثار باید در قالب حوزه سینما و نمایش باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی درخصوص روند برگزاری جشنواره ملی آیات اظهار کرد: در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف قرآن و عترت (ع)، جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع) تحت عنوان جشنواره آیات با همکاری دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای موضوعی جشنواره گفت: داستان های قرآن و عترت (ع)، اقتباس از داستان های قرآن کریم، زندگی و سیره پیامبر اسلام (ص) و دیگر پیامبران الهی از دیدگاه قرآن، زندگی و سیره معصومین (ع) و دیگر شخصیت های قرآنی، تمثیل های مرتبط با قرآن و عترت (ع) و مضامین و معارف دینی و قرآنی از موضوعات جشنواره ملی فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: بخش ویژه این جشنواره با محور موضوعی طرح یک هزار و ٤٥٠ سوره مبارکه حدید برگزار می شود.

فاضلی با بیان اینکه تاکنون بیش از ٣٠٠ اثر از ١٤٠ نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، افزود: آثار باید در قالب حوزه سینما (فیلمنامه های داستانی و مستند) و نمایش (متن نمایشنامه صحنه ای و خیابانی) باشد.

وی آخرین فرصت ارسال آثار را ٢٢بهمن ماه جاری عنوان و تأکید کرد: این مهلت غیرقابل تمدید است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات، اسفندماه امسال در این استان برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره می توانند به سایت www.ayaategilan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز