خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه‌سرا مطرح کرد:

وظیفه دانشگاه این است که نخبه‌پروری را به اوج خود برساند

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۳۹۰

فرماندار صومعه‌سرا شکوفایی استعدادها را در جامعه موجب استقلال وعدم وابستگی به دیگران خواند و گفت برای رفع مشکلات مراکز آموزش عالی قطعا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، فتح اللهی در جلسه شورای راهبردی دانشکده فنی میرزاکوچک ضمن تبریک بمناسبت در پیش بودن ایام مبارکه دهه فجر با اشاره به جانفشانی‌های مردم و شهدای گرانقدر گفت: درسی که حضرت امام راحل و انقلاب به ما داد این بود که در میدان عمل از کمبودها وکاستی ها نهراسیم.

وی با بیان اینکه در کاری که اراده کرده ایم اگر توکل برخدا و ایمان راسخ باشیم، قطعا پیروز خواهیم شد، افزود: توکل بر خدا حکومت ستمشاهی را به زیر کشید و این نبود مگر با شخصیت کاریزماتیک حضرت امام و پشتوانه مردم.

فتح اللهی از هشت سال دفاع مقدس و جنگ ما با کل دنیا سخن گفت و اظهار داشت: بیش از 70 کشور دنیا عراق را پشتیبانی می‌کردند ولی ما با عزم راسخ حتی یک وجب هم از خاک‌مان را به دشمن ندادیم.

وی ارتقا علمی کشور را در سطح دنیا بی نظیر خواند و بیان کرد: ایرانیان باهوش و ذکاوت خود حرف اول را در جهان می زنند و وظیفه دانشگاه این است که با شناسایی این استعدادها نخبه پروری را به اوج خود برساند.

فرماندار صومعه‌سرا شکوفایی استعدادها را در جامعه موجب استقلال و عدم وابستگی به دیگران خواند و گفت برای رفع مشکلات مراکز آموزش عالی قطعا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز