خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبر داد:

بیش از 1.5 میلیون گیلانی‌تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند/ رفع مشکل برق در 16 روستای شفت تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۴۵

فرماندار شفت با اشاره به اینکه دولت در بخش سلامت کارهای بزرگی انجام داده است، از تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 1.5 میلیون گیلانی در طرح بیمه سلامت خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت،محمدرضا محسنی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور 5 ماهه خود در این شهرستان اظهار کرد : اگر برنامه محوری و تلاش سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد در شاخص های توسعه رشد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مدیران برنامه‌محور در شفت حفظ خواهند شد، افزود: مدیران نباید اهل افراط و تفریط باشند.

محسنی با اشاره به اینکه دولت در بخش سلامت کارهای بزرگی انجام داده است، افزود: 11 میلیون نفر در کشور ، 1.5 میلیون نفر در گیلان و 57 هزار نفر در شهرستان شفت تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

وی در ادامه با بیان اینکه یک هزار کیلومتر شبکه برق رسانی ما حدود 50 سال قدمت دارد افزود: در هفته دولت ضعف برق ۷ روستا در شفت مرتفع شد و قرار است تا ۲۲ بهمن این تعداد به ۱۲ روستا و تا پایان سال به ۱۶ روستا افزایش یابد و در سال 96 نیز 10 روستای دیگر در برنامه کارقرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه مشکل ضعف فشار آب این شهر برطرف شده است افزود :  از ۷۷ کیلومتر شبکه آبرسانی در این شهرستان  ۱۸٫۵ کیلومتر در بخش احمدسرگوراب و ۱۵٫۵ کیلومتر در بخش مرکزی از لوله های آزبست چدنی استفاده می شود و عمر بیشتر از 20 سال این لوله ها دلیل کیفیت نامطلوب آب در برخی از نقاط شهرستان است و همین سبب شده است که امروز به دنبال اصلاح شبکه آب رسانی باشیم.

وی  با بیان اینکه شفت پس از 22 سال از شهرستان شدن طرح مطالعاتی احداث فاضلاب نداشت افزود: با پیگیری های انجام شده این طرح مطالعاتی  با وجود هزینه 60 میلیارد تومانی اجرا برای دولت ، کد دار شده است.

محسنی با اشاره به اینکه ورودی های  شفت گویای هویت این شهرستان به گردشگران نیست و وجود دوربرگردان در پسیخان زمان خدمات رسانی در مواقع بحران و حوادث را بالا می برد، تصریح کرد: طرح احداث میدان در ملاسرا در کمیته فنی اداره کل راه و شهرسازی گیلان است و به زودی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه ارتقاء شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت از مطالبات مردم به ویژه جوانان شفت است افزود: با حضور نماینده دولت تدبیر و امید و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شفت مقرر شد 2 سایت 4G همراه اول ، 2 سایت 4G  ایرانسل و یک سایت 4G  رایتل تا پایان سال در این شهرستان به بهره برداری برسد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مشکلات مردم شفت در حوزه های راه روستایی ، آّب ، برق و گاز مورد پیگیری مستمر مسئولان این شهرستان قرار دارد، افزود : شفت با مشکل انباشتگی مشکلات مواجه است و برای برطرف کردن همه مشکلات نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز