خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد:

کارگاه آموزشی اخلاق و عرفان در اندیشه‌های حضرت امام(ره)

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۵۲

در راستای‌ترویج اندیشه‌های‌سیاسی- الهی حضرت امام خمینی(ره) کارگاه آموزشی«اخلاق و عرفان در اندیشه‌های‌حضرت امام(ره)» با حضور جمعی از اساتید دروس‌معارف اسلامی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد استان گیلان، در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد استان گیلان، در این جلسه شهاب شریعتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت ضمن تسلیت شهادت جمعی از آتش‌نشانان در ساختمان پلاسکو تهران گفت: برگزاری این دوره ها می تواند در ارتقای کیفیت آموزشی دروس  بسیار موثر باشد.  
 
وی با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با نهضت و مبانی اندیشه امام راحل(ره) بیان داشت:  دنیا امروز تشنه اندیشه و تفکر حضرت امام (ره) است که در این تفکرو نهضت که نشان دهنده یک نهضت تاریخی و حیات‌بخش در قرن حاضر است، اسلام ناب و مبانی ارزشی، بسیار مشهود است.
 
همچنین بتول مهرگان مدیر گروه آموزشی معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت  و مسئول برگزاری این دوره ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه گزارش مبسوطی از مجموعه فعالیت های گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ارائه کرد.
 
 در ادامه علی اکبر حامدی نماینده مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی با برشمردن مجموعه فعالیت های این مرکز اظهار کرد: مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به عنوان متولی مباحث مرتبط با حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد جهت ارتقای سطح دانش و بینش اساتید در خصوص موضوعات مرتبط ، 200 ساعت دوره آموزشی در سه فاز مهارتی، دانش افزایی و شناخت اندیشه های حضرت امام (ره) در کل کشور برگزار می گردد که اساتید می توانند از طریق سایت مرکز و کانال اساتید درس وصیت نامه به فایل صوتی و متن دوره های آموزشی دسترسی داشته و بهره برداری کنند.
 
وی افزود: پس از طی این دوره ها اساتید علاوه بر ارتقاء از نظر علمی و توان تدریس، از امتیاز دوره نیز جهت تمدید مجوز تدریس بهره مند خواهند شد.
 
اسماعیل منصوری لاریجانی نیز به عنوان مدرس در این نشست طی سخنانی به مبانی و اصول اندیشه شناسی امام خمینی(ره) پرداخت. این مدرس دانشگاه، شناخت شهودی و تولید ، وحدت شناسی وجود ، ولایت و پلورالیزم عرفانی ، زبانشناسی هستی و آنتولژیک را از مهمترین مبانی اندیشه امام (ره) برشمرد.
 
لازم به ذکر است در این دوره تعداد 80 نفر از اساتید دروس معارف از واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت  شرکت داشته که در پایان اساتید حاضر در جلسه پرسش هایی را در زمینه های اندیشه و اخلاق و چگونگی نشر معارف امام و انقلاب مطرح که توسط مدرس این دوره به آنان پاسخ داده شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز