خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

راه‌اندازی سامانه مدیریت بحران مرکز پیام در شرکت گاز گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۵۷۷

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از راه اندازی سامانه مدیریت بحران مرکز پیام (شماره تلفن 3412) در این شرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: با تلاش همکاران واحد مخابرات و هماهنگی‌های بعمل آمده از طرف واحد فناوری و اطلاعات شرکت گاز استان گیلان، سناریوی ایجاد بستر پاسخگویی به همراه تماس‌صوتی با مشترکین گاز استان توسط مرکز پیام اجرایی شد و در نتیجه سامانه تلفنی 3412 با پنل نرم‌افزاری اطلاع رسانی به مشترکین راه اندازی و هم اکنون در حال بهره برداری است.

ظهیری در خصوص امکانات این سامانه گفت: در این سامانه مسئولان می‌توانند جهت اعلام حادثه یا انجام تعمیرات پیامی برروی سامانه پاسخگویی 194 با در نظر گرفتن پیش شماره‌های منطقه آسیب دیده شامل تمامی شماره‌های همراه مشترکین گاز یا تلفن‌های ثابت آنان بصورت پیشفرض ذخیره نمایند.

وی گفت: از دیگر امکانات این سامانه می توان به برقراری تماس صوتی با تمامی مشترکین گاز یا اعضای کمیته بحران شرکت گاز و امکان برقراری تماس با مسئولین شیفت های نوبتکار مرکز در بستر خطوط E1 با شماره تماس (0133412) اشاره کرد. همچنین تمامی پیام‌های امدادی از طریق این شماره با همکاران امداد و تعمیرات برقرار می گردد.

لازم به توضیح است پاسخگویی در این سامانه برای افراد مشخص شده در سیستم در تمام ساعات شبانه روز الزامی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز