خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد گیلان خبر داد:

توزیع 277 دستگاه بخاری نفتی بین خانوارهای ساکن در مناطق محروم گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۵۳۹

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گیلان از توزیع 277 دستگاه بخاری نفتی بین خانوارهای ساکن در مناطق محروم استان گیلان که گازرسانی نشده اند، خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، مجید بزرگی‌راد معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان دارای 16 شهرستان است، اظهار کرد : 12 شهرستان از 16 شهرستان استان گیلان دارای مناطق محروم هستند .

وی با اشاره به ضریب محرومیت مناطق محروم در 12 شهرستان استان گیلان گفت : این مناطق دارای ضریب محرومیت 6 تا 8 هستند که مناطق با ضریب محرومیت 7 و 8  در اولویت خدمت رسانی قرار  دارند.

بزرگی‌راد از توزیع 277 دستگاه بخاری نفتی بین خانوارهای ساکن در مناطق محروم استان گیلان که گازرسانی نشده‌اند خبر داد و افزود : برای خرید این تعداد بخاری مبلغ 329 میلیون و 630 هزار ریال هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد حضرت امام (ره) استان گیلان تصریح کرد : 240 دستگاه بخاری گازی هم با مبلغ حدود 46 میلیون تومان خریداری و طی هفته آینده بین خانوارهای مناطق محروم استان که از گاز شهری برخوردارند ولی توان خرید بخاری را ندارند توزیع خواهد شد.

وی همچنین به توزیع 292 تانکر آب آشامیدنی بین خانوارهای مناطق محروم شهرستان املش در سال جاری اشاره کرد و گفت : برای خرید این تعداد تانکر آب مبلغ 34 میلیون تومان هزینه شده است.

بزرگی راد با بیان اینکه کمک به ارتقاء سطح زندگی و همچنین جبران خسارت مددجویان در حوادث یکی از اقدامات مهم کمیته امداد حضرت امام(ره) است، خاطرنشان کرد: دریافت 240 میلیون تومان هزینه بیمه حوادث مددجویان تحت پوشش استان بابت 19 پرونده از فعالیت های این نهاد در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و نجات در 15 منطقه از شهرستان‌های استان گیلان افزود : 500 نفر از مددجویان تحت حمایت در این مناطق در کلاس‌های آموزشی شرکت کردند .

هم اکنون 106 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره) استان گیلان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز