خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

توفیقات دولت برای نظام مقدس اسلامی ایران ثبت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۱۱۵

استاندار گیلان با بیان اینکه تلاش‌های انجام شده به اطلاع مردم رسانده شود، افزود: تمامی توفیقاتی که دولت به دست آورده، برای نظام مقدس اسلامی ایران ثبت می‌شود.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، محمدعلی نجفی درجلسه شورای اداری صومعه‌سرا و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان با اشاره به اتفاق ناگوار مجتمع پلاسکو تهران و همدردی با خانواده‌های آنان اظهار کرد : این عزیزان که خود ناجی دیگران بودند امروز با سختی و مشقت در خرابه های ساختمان پلاسکو به دنبال همکاران و دوستان خود هستند.

استاندار گیلان با بیان اینکه فرماندار در شهرستان وظیفه‌ای خطیر برعهده دارد و رئیس شورای تأمین شهرستان است، خاطرنشان کرد : این نظام و انقلاب امانتی در دست ماست و وظیفه داریم با تمام توان برای اعتلای آن تلاش کنیم. خدمات رسانی در شهرستان و منطقه فراتر از یک قوه است و همه خادمان نظام در آن سهیم هستند.

نجفی با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب خدمات‌رسانی به شهرستان صومعه سرا تصریح کرد : کسب چنین توفیقاتی در حوزه صنعتی، خدماتی، کشاورزی، تولیدی و ... نشان دهنده تعامل و همکاری بسیار خوب همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان است و یقییناً این موفقیت‌ها بدون تلاش دسته جمعی امکان تحقق نداشت.

استاندارگیلان با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم همیشگی نیست، تصریح کرد: حق مردم ما بیشتر از این است و ما به مردم بدهکاریم و منتی برای ارائه خدمات نداریم .

وی به برخی ناملایمات و بی‌انصافی‌ها درخصوص عملکرد دولت تدبیر و امید اشاره و گفت: گاهی برخی چشم های‌شان را در برابر تلاش‌ها می بندند یا عینک دودی به چشم می زنند و نمی‌خواهند خدمات را ببینند که البته آنان را به خدا واگذار می کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش های انجام شده به اطلاع مردم رسانده شود افزود: تمامی توفیقات که دولت به دست آورده، برای نظام مقدس اسلامی ایران ثبت می شود.

 نجفی تأکید کرد : انتقاد سازنده پذیرفتنی است اما سعی شود اخلاق رعایت شود چرا که اگر اخلاق را از این انقلاب بگیرم چیزی برای آن  باقی نمی‌ماند.

وی تأکید کرد: با توجه به شیطنتها و توتطئه هایی که آن سوی مرزها علیه کشورمان انجام می شود باید وحدت خود را حفظ کنیم و جامعه را دو قطبی نکنیم .

رئیس شورای تأمین استان گیلان عنوان کرد: همگان باید پشت سر رهبری به تکالیف و وظایف خود عمل کرده و اهداف نظام را دنبال کنند.

وی در ادامه به برخی از اقدامات مهم انجام شده در شهرستان صومعه سرا در حوزه های مختلف به ویژه کشاورزی اشاره کرد و یادآورشد: تجهیز و اصلاح اراضی و صنوبرکاری که صومعه‌سرا یکی از قطب‌های پرورش آن بوده از مهمترین اقدامات این حوزه محسوب می‌شود.

نجفی با اشاره به توفیقات دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف استان گیلان به افتتاح 2 کارخانه  بزرگ سلولزی با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان اشاره و خاطرنشان کرد: هر چه در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم کم است.

وی گفت : در بحث صادرات نیز پیشرفت خوبی داشته و توانستیم از حد میانگین کشوری جلو بزنیم.

وی همچنین اظهار کرد: طی 3.5 سال گذشته وضعیت اشتغال کشور از 15.6 درصد در پایان سال 91 به 9.6 درصد در نیمه اول سال 95 تغییر وضعیت داشته است .

 نجفی اضافه کرد: اعتقاد نداریم که همه مشکلات و کاستی ها برطرف شده اما اقدامات خوب، مناسب و کم نظیری طی این سال ها انجام شده است.

استاندار گیلان افزود :همه باید تلاش کنیم تا آسیبهای اجتماعی و بیکاری کاهش یابد.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام مقدس اسلامی برای هر فردی فرصت محسوب می شود، خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید بدانند این مسئولیت ها ماندگار نبوده و از این فرصت اندک در راه خدمتگذاری به مردم استفاده کنند.

در پایان این نشست، با قدردانی از خدمات حسین اسماعیل پور، علی فتح اللهی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه سرا معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز