خبرگزاری کار ایران

در نه ماهه گذشته در گیلان انجام شد؛

بازرسی بیش از 4 هزار مورد از واحدهای صنفی و غیرصنفی

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۵۷۹

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تشکیل 276 پرونده تخلف به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در نُه ماهه گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، محمد درویش کردار با اشاره به انجام 4 هزار و 880 مورد بازرسی در نُه ماهه گذشته در سطح استان گفت: از این تعداد، 3 هزار و 538 مورد بازرسی مربوط به بخش اصناف و یک هزار و 342 مورد مربوط به بازرسی از بخش های غیرصنفی بوده است.

وی تصریح کرد: طی این بازرسی ها 276 پرونده تخلف به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان همچنین از انجام  بیش از 2 هزار و 800 مورد بازرسی در قالب گشت های مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی، دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت، اتاق اصناف و .... در این مدت خبر داد و افزود: از این تعداد از بازرسی ها، 195 پرونده بازرسی منجر به تشخیص تخلف شد.

وی بیشترین بازرسی ها را مربوط به بخش کالاهای دُخانی، لوازم آرایشی - بهداشتی و مواد غذایی عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز