خبرگزاری کار ایران

در راستای افزایش ضریب اطمینان شبکه برق بندرانزلی؛

پست 63/20 کیلوولت مسکن مهر انزلی به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۶۶۲

پروژه پست 63/20 کیلوولت مسکن مهر انزلی با پیشرفت فیزیکی 40/76 درصدی، در بهار 96 به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، مجری طرح پست‌های معاونت طرح وتوسعه شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، عملیات اجرایی پروژه پست 63/20 کیلوولت مسکن مهر انزلی که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار شهرستان انزلی و افزایش ضریب اطمینان شبکه در شرایط پیک بار از تاریخ 92/3/20 شروع شده است، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در بهار 96 به بهره برداری خواهد رسید. شرکت مبنا نیرو به عنوان پیمانکار و شرکت مشانیر به عنوان مشاور در این پروژه فعالیت می کند.

پروژه پست 63/20 کیلوولت مسکن مهر انزلی دارای دو دستگاه ترانس قدرت 63/20 کیلوولت 40 مگاولت آمپر ، دو فیدر خط کابلی 63 کیلوولت، دو فیدر ترانس 63 کیلوولت ، دو فیدر ورودی 20 کیلوولت  و دوازده فیدر خروجی 20 کیلوولت و نیز تعداد شش فیدر خازنی 20 کیلوولت می باشد. این پروژه هم اکنون در مرحله عملیات ساختمانی و خرید تجهیزات برقی می باشد. اعتبار این پروژه بالغ بر 90  میلیارد ریال می باشد.

مطالعات این پروژه از سال 89  آغاز شده و در بخش  برنامه ریزی وطراحی اولیه 5 درصد، در بخش تهیه تجهیزات (تهیه اسناد مناقصه،تعیین برنده وعقد قرارداد، تهیه تجهیزات وحمل به انبار و تهیه ترانس وحمل به انبار) 11/50 درصد و در بخش عملیات ساختمانی (بررسی وتعیین محل پست، تسطیح وعملیات خاکی، دیوارکشی و ساختمان عمومی وفونداسیون) 24/26 درصد پیشرفت داشته و پیشرفت فیزیکی کل آن 40/76 درصد است.

گفتنی است که این پست در شهربندر انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز