خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت مطرح کرد:

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان شفت است

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۹۸۳

فرماندار شفت در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان عملکرد یکساله دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان شفت است

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر که در سالن میرزای شفتی شهرستان شفت برگزار شد با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، وی را یار دیرین امام و دوست و همراه مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی یکی از استوانه های خود را از دست داده است، افزود: درصدد هستیم تا مراسم بزرگداشتی به پاس خدمات بی شائبه این بزرگ مردم تاریخ انقلاب اسلامی ایران در شهرستان شفت برگزار کنیم.

فرماندار شفت با اشاره به محوریت برگزاری جلسه در خصوص برنامه های ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان، گفت: امسال سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که باید پاس نگهداشته شود.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن همیشه ایام باید در تاریخ انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود، خاطرنشان کرد: ملت ایران به پشتوانه رهبری امام خمینی (ره) توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند که نتایج این انقلاب باید در ایام الله دهه فجر تشریح گردد.

محسنی تبیین اندیشه ها امام که امروز از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و جهان از این اندیشه ها بهره مند شده را ضروری عنوان و تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف مسئولان شهرستان حضور اثرگذار در راستای اجرای برنامه توسط کمیته های مختلف ستاد دهه فجر است.

به گفته این مسئول باید برنامه های متنوع با توجه به شرایط زمانی و امکانات سازمان ها برنامه ریزی شده و در این برنامه ها از اندیشه های جوانان و نسل جدید و بعداز انقلاب نیز استفاده شود.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برعلیه نظام مقدس اسلامی با استفاده از ابزارهای روز همانند ماهواره و فضای مجازی، تأکید کرد: دشمن درصدد است که نسل سوم انقلاب را از اندیشه ها و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی دور کند.

فرماندار شفت ایام دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد یک سال دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان برای مردم دانست و گفت: باید برای بیان اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در طول این سال ها برای نسل جوان از افرادی استفاده شود که توانایی بیان و تبیین تاریخ انقلاب و معاصر کشور را دارند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر نباید تنها به عنوان یک وظیفه سازمانی در نظر گرفته شود، به عنوان یکی از مسئولان نظام اسلامی باید برنامه ها به گونه برنامه ریزی شوند که اثرات موثر و مثبتی در سطح جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز