خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری لاهیجان:

شهروندان در بهبود بهداشت شهری همکاری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۳۸۷

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری لاهیجان گفت: شهروندان در بهبود بهداشت شهری همکاری داشته باشند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، حسین سعیدی افزود: از وظایف واحد خدمات شهری، ارتقاء سلامت شهر، افزایش سلامت و رفاه شهروندان،کاهش آلاینده های محیط زیست، ایجاد نمای زیبای شهر است که در این راستا پاکسازی مواد زائد جامد شهری، نخاله های ساختمانی رها شده، رفت و روب، لجن کشی از کانالها و آبروها، امحاء آگهی ها و پوسترهای تبلیغاتی، نصب و نظافت سطل های زباله و لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها جزء موارد اصلی در پاکسازی شهری است.

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری لاهیجان گفت: پاکسازی و تنظیف معابر شهری در راستای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه حال آنها مهمترین هدف واحد خدمات شهری لاهیجان است که این واحد از هیچ تلاشی برای ایجاد این مهم دریغ نخواهد کرد.                                                                          

وی افزود: با توجه به اینکه ایجاد بهداشت شهروندی در سطح شهر از وظایف اصلی مدیریت شهری میباشد، در این راستا شهروندان نیز باید در کنار مسئولین، نهایت همکاری را در بهبود بهداشت شهری داشته باشند. شهروندان میتوانند در تفکیک زباله از مبداء، عدم نخاله ریزی در احداث ساختمان‌ها و زباله پرانی در معابر عمومی و پارکها و فضای سبز کمک شایانی به تنظیف و بهداشت شهری داشته باشندکه همواره شاهد شهری تمیز و پاکیزه باشیم.

سعیدی گفت: در سه ماهه پاییز سالجاری واحد خدمات شهری نسبت به خط کشی معابر به میزان۴۰ هزار مترطول، رنگ آمیزی جداول به میزان ۲۰ هزار متر طول، نقاشی دیواری به میزان۳ هزار متر مربع و اصلاح، لایروبی و لوله گذاری  مناطق آبگیرسطح شهر، اقدام نموده است.

وی در خصوص اقدامات آتی این واحد گفت: آماده سازی و آذین بندی شهر در دهه مبارک فجر، آماده باش ستادبحران جهت جلوگیری از حوادث احتمالی در زمان بارش برف، مهیا سازی شهر جهت استقبال از بهار و فرارسیدن نوروز شامل رنگ آمیزی المان ها، مجسمه ها، تندیس ها، سرعت گیرها، خطوط عابر پیاده، پل ها، نصب تابلوهای هدایت مسیر وگردشگری، جمع آوری متکدیان، اجرای زنده‌گیری سگ‌های ولگرد، ایمن سازی اماکن پرخطر در اجرای ماده ۱۱۰ و ۵۵ قانون شهرداری‌ها توسط واحد امور شهر انجام خواهد شد.

سعیدی گفت: دریافت خدمات و تسهیلات شهری توسط همه شهروندان، بهبود و ارتقاء کیفیت محیطی و وضعیت کالبدی شهری، توجه به پاکیزگی، زیبایی فضای‌شهر و رفع انواع آلودگی‌های‌زیست محیطی از اهداف مهم این واحد است.

مسئول امور شهر شهرداری لاهیجان در پایان از شهروندان خواست که با حفظ و نگهداری اموال عمومی و به موقع قرار دادن زباله های خانگی در ساعت ۲۱ درب منزل، در حفظ و پاکیزگی شهر با شهرداری همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز