خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت خبرداد:

برخورد شدید دو خودروی سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۳۴۴

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت: برخورد شدید دو خودروی سواری"پراید و پژو پارس" که موجبات مصدومیت ۵ تن و محبوس‌شدن سرنشین خودروی پراید شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی، مبنی بر تصادف شدید و محبوس‌شدن شخصی داخل خودرو، بیدرنگ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی یکدستگاه خودروی نجات از ایستگاه ۴ آتش نشانی بهمراه ۳ آتش‌نشان را به محل حادثه واقع در جاده پیربازار اعزام کرد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: به محض رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه برخورد شدید دو خودروی سواری"پراید و پژو پارس" که موجبات مصدومیت ۵ تن و محبوس شدن سرنشین خودروی پراید را فراهم کرده بود، مشاهده شد.

مومنی افزود: آتش نشانان فرد محبوس شده را بواسطه شدت صدمات وارده پس از برش قسمت هایی از خودروی پراید سریعا با همکاری عوامل اورژانس از خودرو خارج کردند.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن آتش نشانان ۴ مصدوم توسط خودروهای عبوری به بیمارستان انتقال یافتند، افزود: فرد محبوس شده بهمراه راننده مصدوم سریعا توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

همین گزارش حاکی است آتش نشانان پس از ایمن سازی و پاک سازی محل حادثه به آشیانه بازگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز