خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رودسر برگزار شد؛

بررسی نحوه سرمایه‌گذاری و فراهم‌سازی استقرار سامانه‌های هوشمند نظارتی در رودسر

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۸۱۳

جلسه بررسی نحوه سرمایه‌گذاری و فراهم سازی مقدمات استقرار سامانه‌های هوشمند نظارتی شهر رودسر (شهر هوشمند) در محل فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رودسر، دومین جلسه بررسی نحوه سرمایه گذاری و فراهم سازی مقدمات استقرار سامانه های هوشمند نظارتی (شهر هوشمند) با حضور فرماندار شهرستان رودسر ، مدیرکل محترم ارتباطات و فناوری استان، سرمایه‌گذار بخش خصوصی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد.

فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین حوزه IT و استقرار سامانه‌های نظارتی هوشمند در سطح شهرستان رودسر از فراهم‌سازی شرایط تبدیل شهر رودسر به اولین شهر هوشمند کشور استقبال و بر جامع‌نگری در این حوزه تأکید و طراحی و استقرار سامانه های چند منظوره و جامع نگر را به شکلی که از هرگونه موازی‌کاری و انجام هزینه‌های‌تکراری در آینده پرهیز شود، خواستار شد.

جانباز رودسری با اشاره به تنوع ارائه خدمات در صورت استقرار سامانه های الکترونیکی و نظارتی جدید و تحقق شهر هوشمند ، کاربری دوربین های موجود و مستقر در سطح شهرستان را بیشتر در حوزه حمل و نقل عنوان و اظهار امیدواری کرد که با تحقق شهر هوشمند و تسهیل در ارائه انواع مختلف خدمات دیجیتالی و الکترونیکی ، ضمن ارتقاء سطح رضایتمندی اقشار مختلف جامعه ، موجبات توسعه علمی ، اقتصادی و فرهنگی شهرستان و همچنین افزایش جذب سرمایه گذار و گردشگر نیز فراهم شود.

نماینده عالی دولت با تاکید بر اهمیت تأمین امنیت پایدار در سطح جامعه ، افزایش ضریب امنیت در سطح شهرستان را یکی از کارکردها و مزایای استقرار سامانه های هوشمند نظارتی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز