خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر در جلسه شورای ترافیک مطرح کرد:

تکمیل روشنایی مسیر کلاچای به چابکسر توسط شرکت برق/ خودداری شهرداران از نصب بنر در میادین اصلی

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۸۰۹

فرماندار رودسر در خصوص‌روشنایی‌مسیر کلاچای به چابکسر افزود:شرکت‌توزیع برق پیگیر روشنایی این مسیر اصلی باشد و برای رفع این مشکل که زمینه‌ساز بسیاری از حوادث است، تلاش و برنامه‌ریزی کند.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری در جلسه شورای ترافیک، ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) از عوامل اجرایی شهرستانی به جهت برنامه‌ریزی و استقبال خوب از وزیر محترم ارتباطات و فناوری تقدیر وتشکر کرد.

فرماندار رودسر اظهار داشت: کنترل و نظم در میادین شهری از وظایف راهنمایی و رانندگی است که در کنار آن رعایت  اخلاق مداری آن از سوی تمامی عوامل اجرایی شهرستان موجبات رضایتمندی مردمی را فراهم خواهد ساخت .

وی با بیان اینکه مسافرین برای کسب اطلاعات از مسیرهای شهری اغلب از کارکنان راهنمایی و رانندگی سئوال می‌کنند، افزود: رعایت اخلاق مداری و تلاش در جهت تأمین رضایت مسافرین وگردشگران از سوی این قشر زحمتکش جامعه، مطمئناً در جذب گردشگر و انتخاب شهرستان به عنوان مقصد در سفرهای آتی تأثیر گزار خواهد بود.

جانبازی با اشاره به مطالبه مردمی در خصوص روشنایی مسیر کلاچای به چابکسر افزود : شرکت توزیع برق پیگیر روشنایی این مسیر اصلی باشد و برای رفع این مشکل که دامن زننده بسیاری از حوادث است، تلاش و برنامه ریزی کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با تاکید بر رعایت استانداردها در ایجاد سرعت کاه‌ها افزود: بخشداران نسبت به تهیه تابلوهای سرعت کاه ها اقدام نمایند و برنامه ریزی شود سرعت کاه‌ها بصورت استاندارد ایجاد شود تا رضایتمندی مردم و مسافرین صورت گیرد .

وی ادامه داد: حوزه شهرستان رودسر در پلیس راه چابکسر آغاز و تا محدوده روستای ولیسه ادامه دارد بنابراین باید برای تأمین نظم، زیبایی،نظافت و همچنین رعایت استانداردها به ویژه درایجاد سرعت کاه ها نهایت تلاش و دقت معمول گردد تا موجبات رضایت مندی ونقش بستن خاطره ای خوش در ذهن مسافر و گردشگر در عبور از شهرستان فراهم شود.

فرماندار رودسر با دعوت از شهرداران به مدیریت نصب بنرها در سطح معابر و میادین از آنها درخواست کرد به جهت عدم ایراد خدشه به زیبایی و جذابیت‌های بصری و همچنین جلوگیری از انحراف دید رانندگان و بروز حوادث ترافیکی از نصب بنر خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز