خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت خبرداد:

پوشش ۱۷ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در ۴۸ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۴۸۷

آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات شهر رشت در ۴۸ ساعت گذشته ۱۷ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی را پوشش دادند.

به گزارش‌ایلنا از رشت، در ۴۸ ساعت گذشته آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی، بالغ بر ۱۷ مورد حریق، حادثه و همچنین خدمات ایمنی به شهروندان ارائه کردند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی بالغ بر ۳۲۲ مورد تماس شهروندان بوده که از این تعداد امدادرسانی به ۱۷ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان از مهمترین این تماس ها بوده است.

وی  افزود: مجموع این عملیات ها با ۴۱ مرتبه خروج خودروهای اطفایی و نجات جهت پوشش ۴ مورد حریق منزل مسکونی، یک مورد استقرار خودرویی، ۳ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی و خودرو، یک مورد حریق پست برق، یک مورد حریق تجاری، ۳ مورد حریق ضایعات و علفزار، یک مورد رها سازی حیوانات، یک مورد حلقه انگشتری و ۲ مورد خدمات ایمنی بوده است.

مومنی به شهروندان توصیه کرد: امیدواریم شهروندان با رعایت نکات ایمنی و آتش نشانی و توجه به امر پیشگیری از بروز حوادث و دقت در چگونگی وضعیت سیستم های برق رسانی منازل و اماکن مختلف روزهای بی خطری را در پیش داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز