خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

عملیات ۲۳ آتش‌نشان در پی آتش‌سوزی یکباب منزل مسکونی در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۴۳۸

معاون سازمان آتش‌نشانی رشت از عملیات ۲۳ آتش‌نشان در پی آتش‌سوزی یکباب منزل مسکونی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، در پی اطلاع شهروندان به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی ۹۵ مبنی بر آتش گرفتن یک باب منزل مسکونی، سریعا ۲۳ آتش نشان بهمراه ۸ دستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه های ۹-۵-۲ به محل حادثه واقع در خیابان نامجو- خیابان سیادتی اعزام شد.

شهرام مومنی گفت: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، دود بسیار غلیظی از پنجره‌های طبقه اول یکباب آپارتمان سه طبقه مشاهده می شد.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه سریعا نسبت به ایمن سازی، قطع سیستم گاز و برق ساختمان اقدام شد افزود: آتش نشانان با تجهیز خود به تجهیزات انفرادی و لوله های نواری به اتاق خواب منزل مسکونی که  کانون اصلی آتش سوزی بوده اعزام و در کمترین زمان ممکن نسبت به اطفای آتش اقدام کردند.

وی با بیان اینکه آتش در همان مکان خاموش و به دیگر نقاط منزل مسکونی سرایت نکرد افزود: با توجه به حضور ۴ نفر از اعضای خانواده در این  آپارتمان، خوشبختانه قبل از رسیدن آتش نشانان به محل، تمامی اعضا توسط پدرخانواده از داخل منزل خارج شده و به محل امن انتقال یافتند.

مومنی با بیان اینکه در این آتش سوزی پدرخانواده از ناحیه صورت دچار سوختگی جزئی شد، افزود: علت و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز