خبرگزاری کار ایران

محمّدی در دیدار با اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش گیلان:

انتخاب معلمان با دانش و متعهد در آینده کشور تاثیر دارد/ اعتبارات نهاد آموزش و پرورش، ملّی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۳۸۸

به مناسبت فرارسیدن 15 دی روز گزینش به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، اعضای هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش گیلان با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در ابتدای دیدار محمّدی با اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش گیلان، شهرام ترابی مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد و گفت:  هسته گزینش نهادی است که توسط امام خمینی (ره) پایه گذاری شده است و گزینش افراد مومن، متعد، علمی و با اخلاق از وظایف مهم این مرکز است.

 وی در ادامه خواستار مساعدت و ارائه راهکار در خصوص جذب اعتبارات استانی در بخش هسته گزینش استان شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان هم  ضمن تبریک سالروز گزینش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته گزینش گفت:  افراد هسته گزینش افرادی  متعهد و مقید به اخلاق هستند.

کیوان محمّدی با با بیان اینکه کار گزینش، کاری ظریف، دقیق و سختی است ادامه داد: گزینش نوعی قضاوت کردن است که شما با در دست داشتن اطلاعات خام بررسی می نمایید کدام افراد شایستگی معلم شدن را دارند.

وی تصریح کرد: قضاوت در در خصوص انسانها به منظور جذب آنها، تاثیر به سزایی در زندگی آنها دارد. عمده تصمیم گیری ها هم در خصوص جوانان است که در  جامعه، خانواده، دوستان و در کل آینده شان موثر است. قطعاً هسته گزینش انسان هایی را جذب می کند که شایستگی بالایی برای کسب جایگاه معلمی داشته  و دارند.

وی با مهم بر شمردن جایگاه آموزش و پرورش در جامعه عنوان داشت:  هیچ اتفاقی در کشور رخ نمی دهد مگر آنکه از مسیر آموزش و پرورش عبور نمایند. چراکه این نهاد وظیفه فرهنگ سازی و پرورش نسل آینده را برعهده دارد و قطعاً انتخاب معلمان با دانش و متعهد بر آینده کشور تاثیر دارد.

محمّدی با یادآوری این نکته که رویکرد سازمان برنامه و بودجه گیلان، فرهنگی است اضافه کرد: هرچقدر برای فرهنگ سرمایه گذاری کنیم ضرر نکرده ایم. لذا سرمایه گذاری در نهادهایی مانند آموزش و پرورش ضروری است چراکه همه خود را به نوعی مدیون این نهاد می دانیم.

وی درخصوص اختصاص اعتبارات به آموزش و پرورش گفت: اعتبارات این نهاد، ملّی است اما تا حد مقدورات از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز