خبرگزاری کار ایران

شهردار فومن خبر داد:

افتتاح CNG شماره دو شهر فومن در دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۳۴۹

شهردار فومن گفت: تا ۱۰ روز آینده جایگاه CNG شماره دو شهر فومن با تست نهایی آماده و به زودی راه اندازی و افتتاحیه آن در دهه فجر انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از فومن، هوشنگ عباسقلی‌زاده در مورد مشکلات فاضلاب برخی خانوارها که در مسیر کانال قرار گرفته اند، گفت: ما طبق مطالعاتی که انجام شده کار می کنیم و امکان دارد در مسیر کانال دو تا سه خانوار دروازه های‌شان بالا یا پایین باشد؛ این مشکل من نیست و نمی‌توانیم کار را متوقف کنیم زیرا پروژه بزرگ و مهم است. ما تعهدی برای فاضلاب مردم نداریم.

شهردار فومن در جلسه شورای این شهر با اشاره به اینکه همکاران ما برای رسیدن به اهداف و رفع مشکلات در سطح شهر تلاش‌های زیادی می‌کنند، گفت: گزارش ها و پیگیری ودغدغه شورای شهر قابل تحسین است و من نهایت تلاشم را برای رفع مشکلات بیان شده خواهم داشت.

وی از مشکلات CNG شماره ۲ که بیشتر بحث فنی و مالی است گفت: ما در این جایگاه هزینه هایی متحمل و مبالغی به پیمانکار و برای انشعاب گاز ۳۰ میلیون تومان و برق ۴۰ میلیون تومان پرداخت کرده‌ایم.

شهردار فومن با بیان اینکه ما سعی می‌کنیم کل بدهی این جایگاه پرداخت شود تا به درآمد آسیب نزند، اعلام کرد: ما به استان قول دادیم تا ۱۰ روز آینده این جایگاه با تست نهایی آماده و به زودی راه اندازی و افتتاحیه آن در دهه فجر باشد.

وی آسفالت کمپ ورودی و خروجی این جایگاه را به علت مساعد نبودن هوا دانست و گفت: ما در آسفالت مشکلی نداریم.

شهردار فومن از مشکلات نگهداری سگ های ولگرد در سطح شهر گفت: ما در سه مرحله جمع آوری و تحوبل به اشخاص را در نگهداری داشتیم و امروز ظرفیت جایگاه نگهداری پر است و باید با روش سنتی پیش رویم و سگها را جمع اوری و در جنگلها رها کنیم  .

عباسقلی زاده در بحث آب گرفتگی شهر گفت: پیمانکاران که بحث کانال کشی را داشتند به تعهدات خود عمل کرده و بیشتر از اعتبارات ما کار کردند و به زودی حدود ۲۰۰ متر برای جلو رفتن کانال کار آغاز و از مسیرخیابان بسیج جلو می رویم.

شهردار فومن در مورد مشکلات فاضلاب برخی خانوارها که در مسیر کانال قرار گرفته گفت: ما طبق مطالعاتی که دادند کار می کنیم و امکان دارد در مسیر کانال دو تا سه خانوار دروازه هایشان بالا یا پایین باشد این مشکل من نیست و نمی توانم کار را متوقف کنیم زیرا پروژه بزرگ و مهم است ما تعهدی برای فاضلاب مردم نداریم و باید خانوارها فاضلاب خود را با کارهای شهرداری تطبیق دهند.

شهردار فومن با بیان اینکه اگر چه مطالعات را به ما دادند و این مطالعات اشکالاتی داشت و ما ناچار شدیم مشکل کد را حل و همان موقع اعتراض داشتم گفت: درست ترین شکل اجرایی در این شهر لوله‌گذاری به روش مالون است و ما کاری که استانداری داده را تغییر دادیم تا کمی مشکلات بر طرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز