خبرگزاری کار ایران

مسئول امور ورزش بانوان ماسال خبر داد:

برگزاری نشست تخصصی بانوان با هدف مشارکت در مدیریت هیات‌های ورزشی

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۳۱۳

جلسه کمیته تخصصی ورزش و اوقات فراغت زنان و دختران در اداره ورزش وجوانان شهرستان ماسال با هدف مشارکت دادن آنان در هیات‌های ورزشی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، شیرین سوات پور گفت: برای پیشبرد اهداف متعالی ورزش شهرستان از افراد متخصص در نشست تخصصی ورزش زنان و دختران دعوت به همکاری خواهد شد تا با همفکری و هم اندیشی بتوانیم به راهکارهایی در زمینه توسعه روز افزون زنان در عرصه ورزش با توجه به نیازهای روز دست یابیم و از آن نیز برای بهبود وضعیت ورزش زنان و دختران استفاده کنیم .

 مسئول امور ورزش بانوان شهرستان ماسال افزود: باید تلاش کنیم تا رویکرد جدیدی نسبت به ورزش بانوان شهرستان بوجود آید، بنابر این در دست داشتن قوانینی در دستیابی به این هدف به ما کمک خواهد کرد تا با بهره گیری از قوانین در حوزه ورزش زنان و دختران شاهد توسعه و گسترش ورزش زنان و دختران منطقه باشیم .

وی افزود: بهره‌مندی از بانوان متخصص در نایب رئیسی بانوان هیات‌های ورزشی موضوع مهمی است که اگر یک جایگاه قانونمند داشته باشد می تواند به پیشرفت جایگاه زنان در بخش هیات‌ها کمک کند.

شهرستان ماسال در امر ورزش بانوان در رشته‌های ورزشی همچون آمادگی‌جسمانی و ایروبیک، تکواندو، ووشو، شنا، والیبال، ژیمناستیک زیر نظر مربیانی در سطح شهرستان و بخش شاندرمن در بیش از 10 مکان ورزشی با امکانات نسبتاً مناسب و مطلوب فعالیت چشمگیری داشته وتاکنون قهرمانانی در سطوح استانی و کشوری در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز