خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رودسر برگزار شد؛

کارگروه هماهنگی اجرای پروژه‌های گازرسانی 70 روستای بالای 20 خانوار بخش رحیم آباد رودسر

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۶۱۵

کارگروه هماهنگی اجرای پروژه‌های گازرسانی 70 روستای بالای 20 خانوار بخش‌رحیم آباد شهرستان رودسر با حضور فرماندار رودسر برگزار شد .

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری در کارگروه هماهنگی اجرای پروژه های گازرسانی 70 روستای بالای 20 خانوار بخش رحیم آباد گفت: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید برنامه ریزی در زمینه گاز رسانی همه روستاها و شهرها در سطح کشور است.

فرماندار رودسر با بیان اینکه در استان گیلان هم با پیگیری‌های استاندار امر گاز رسانی در سراسر استان محقق شده است، افزود: در شهرستان رودسر نیز تمامی روستاها و شهرهای سه بخش مرکزی، کلاچای و چابکسر گازرسانی شده‌اند و فقط تعدادی از روستاهای بخش رحیم آباد به جهت صعب العبور بودن مناطق کوهستانی هنوز گازرسانی نشده که مقدمات کار در حال انجام است .

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهر رحیم آباد  و 24 روستای بالای 20 خانوار آن گازرسانی شده است و عملیات گازرسانی 70 روستای بالای 20 خانوار دیگر هم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال اجراست که با انجام این عملیات کل شهرستان از حیث گازرسانی ، شهرستانی سبز خواهد شد .

جانبازی رودسری در سخنان خود از رئیس اداره گاز شهرستان خواست تا با ارائه مشخصات کامل پروژه گاز رسانی به ادارات ذیربط نسبت به اخذ استعلامات و مجوزهای لازم جهت اجرایی شدن پروژه اقدام نمایند و از ادارات مربوطه نیز خواست نهایت همکاری و تعامل را در پاسخگویی به استعلامات و کمک به اجرای پروژه یادشده داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز