خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 95 درصدی پل ریلی آستارا-آستارا بر فراز رودخانه آستاراچای

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۳۱۵

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا اظهار کرد: پل ریلی آستارا-آستارا بر فراز رودخانه آستاراچای 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایلنا از آستارا، وحید پورحضرت در جمع روسای ادارات شهرستان آستارا افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته در کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان، عملیات اجرای طرح بین المللی راه آهن آستارا-آستارا در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا بیان کرد: طرح راه آهن آستارا - آستارا از اهمیت ملی برخوردار است و پیگیری نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی برای جذب حمایت های مادی از این طرح در سطح ملی ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: پل ریلی آستارا-آستارا بر فراز رودخانه آستاراچای 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ریل گذاری هشت و نیم کیلومتر در خاک جمهوری آذربایجان انجام شده و اجرای دو و نیم کیلومتر خط آهن ایران تا بارانداز در شهرستان آستارا از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

پور حضرت اظهار کرد: بیمارستان 132 تختخوابی آستارا به منظور تجهیز به وزارت بهداشت تحویل داده شده اما تاکنون اقدامی از سوی این وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی گیلان صورت نگرفته و این موضوع باید پیگیری شود.

وی گفت: با همت مسئولان دستگاه‌های دولتی در دهه فجر امسال، طرح های مهمی نظیر هنرستان فاطمیه(س)، گازرسانی به منطقه حیران و چند طرح آبرسانی در شهرستان آستارا به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز