خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

کاهش5 / 22 درصدی ثبت طلاق در شهرستان رودسر

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۲۱۲

فرماندار رودسر گفت: در 9 ماهه سال 95 نسبت به 9 ماهه سال 94 کاهش ثبت طلاق با آمار 5 / 22 درصد را در شهرستان رودسر شاهد بودیم.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی گفت: در 9 ماهه سال 95 نسبت به 9 ماهه سال 94 کاهش ثبت طلاق با آمار 5 / 22 درصد را در شهرستان رودسر شاهد بودیم.

فرماندار رودسر افزود: تعداد آمار ثبت طلاق در 9 ماهه سال 94 در رودسر 629 مورد بوده که در 9 ماهه سال 95 این تعداد به 488 مورد کاهش یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: یکی از دلایل آمار بالای طلاق در این شهرستان عدم کنترل دو دفتر دار برای ثبت طلاق از شهرستان ها و استان‌های دیگر بود که با برنامه‌ریزی های انجام شده این مسئله مدتی است که در دستور کار قرار گرفته و الحمدلله شرایط مساعدی در حال شکل گرفتن است.

فرماندار رودسر اعلام داشت: میانگین سن طلاق نیز در این شهرستان برای مردان 38 سال و برای زنان نیز 33 سال بوده است.

جانبازی در این نشست میزان وفات در شهرستان رودسر را با 3 درصد کاهش اعلام داشت.

فرماندار رودسر با بیان اینکه رتبه شهرستان در لحظه ثبت بهنگام 3 استانی است گفت: در 9 ماهه سال 94 تعداد ولادت 992 نفر و در 9 ماهه سال 95 این تعداد به 921 نفر رسیده است که با کاهش آن روبرو شده ایم و این آمار نیز باید قابل توجه هم شهرستانی ها قرار گیرد تا در رشد جمعیت و تقویت جمعیت جوان تاثیرگذار باشد.

نماینده عالی دولت در رودسر اظهار داشت: آمار ازدواج در 9 ماهه سال 94 به تعداد 782 مورد و در 9 ماهه سال 95 نیز 720 مورد رسیده است و میانگین سن ازدواج در مردان 29 سال و در زنان 25 سال بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز