خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آستارا خواستار شد:

تکمیل طرح بزرگراه آستارا-آقچای

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۸۰۸

معاون فرماندار آستارا تکمیل طرح بزرگراه آستارا-آقچای را خواستار شد.

به گزارش ایلنا از آستارا،  وحید پورحضرت در جلسه شورای ترافیک آستارا در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: بزرگراه آستارا-آقچای از فلکه شهدای گمنام آستارا تا منطقه آقچای ادامه دارد و بخش اندکی از آن اجرا شده است. 

وی میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح شش و نیم کیلومتری را 35 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی گیلان مطالعه فنی لازم را برای اجرای آن انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه آمار تصادفات جاده ای در آستارا بالاست، گفت: زیرساخت های نامناسب جاده ای، احشام سرگردان و افزایش موتورسیلک سواران از دلایل بالا رفتن آمار تصادفات در این شهرستان است.
پورحضرت وجود علائم راهنمایی و رانندگی را در برخی از نقاط محورهای اصلی و فرعی آستارا ضروری خواند و توجه مسئولان امر را به تامین و نصب آن خواستار شد.
وی اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان باید در ایام بحرانی فصل زمستان از توان بخش خصوصی برای خدمات دهی مناسب به شهروندان و مسافران استفاده کند. 
معاون فرماندار آستارا ذخیره سازی نمک و ماسه به منظور بازگشایی جاده و حضور فعال نیروهای جمعیت هلال احمر و پلیس راه را در محورهای مواصلاتی لازم خواند. 
پورحضرت تامین روشنایی مسیر خروجی بخش لوندویل به سمت روستای سیبلی را خواستار شد و افزود: رانندگان این مسیر در شب دید کافی ندارند و احتمال وقوع تصادفات ناگوار در آن محدوده وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز