خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت:

بی احتیاطی در نصب بخاری سقف خانه را به آتش کشید

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۷۷۰

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: بی احتیاطی در نصب بخاری سقف خانه را به آتش کشید.

به گزارش ایلنا از رشت، معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت بیان کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی۹۵ مبنی بر آتش سوزی در سقف یکباب منزل مسکونی، سریعا ستاد فرماندهی ۲۲ تن آتش نشان بهمراه ۸ دستگاه خودروی آتش نشانی از ایستگاه های  ۱-۵-۹ را به محل حادثه واقع در بلوار شهدای گمنام- سیاه اسطلخ  اعزام کرد.

شهرام مومنی تصریح کرد: به محض رسیدن، شعله های آتش که قسمت اعظم سقف یک باب منزل مسکونی ویلایی را در بر گرفته بود مشاهده می شد که سریعا آتش نشانان بواسطه محبوس شدگان احتمالی  به دو گروه اطفایی و یک گروه جستجو و نجات تقسیم شدند.

وی با بیان اینکه در پی جستجوی تیم نجات خوشبختانه هیچ محبوس شده ای یافت نشد افزود: سریعا آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه در کمترین زمان ممکن نسبت به اطفای کامل آتش اقدام نمودند.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی علت حادثه را عبور دادن دودکش بخاری هیزمی درمجاورت سقف چوبی اعلام داشت و افزود: با توجه به نبود دیوار آتش بر و احتمال سرایت و گسترش بیش از پیش آتش به سقف های همجوار خوشبختانه آتش در همان یک واحد مسکونی خاموش شد.

همین گزارش حاکی است: متاسفانه واحد مسکونی فوق با توجه به خسارات وارده فاقد بیمه آتش سوزی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز