خبرگزاری کار ایران

بمناسبت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی صورت گرفت؛

دیدار اعضای نهضت سوادآموزی شهرستان با فرماندار صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۲۳۰

فرماندار صومعه سرا یکی از اهداف سواد آموزی را ایجاد روحیه پرسشگری و طرح سئوال در سواد‌آموزان دانست.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، به مناسبت 7 دی‌ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) رئیس اداره آموزش و پرورش صومعه سرا، مسئول نهضت سوادآموزی این شهرستان به همراه کلیه کارکنان و سواد آموزان این مجموعه با حضور در فرمانداری با اسمعیل پور دیدار کردند.

فرماندار صومعه سرا در این دیدار ضمن سپاسگذاری از مجموعه آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی از کارهای‌انجام شده در راستای سوادآموزی، به جایگاه سوم شهرستان در گذشته در رتبه بی‌سوادی اشاره کرد وافزود خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده این جایگاه تغییر کرده و وضعیت شهرستان از لحاظ کاهش بیسوادی بسیار بهبود یافته است.

وی به نقش تاثیر گذار آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی در تعلیم و تربیت افراد جامعه سخن گفت و خاطر نشان کرد، حساسیت شغل معلمی به مراتب بسیار مهمتر از سمت‌های مدیریتی است چرا که همه  مدیران و مسئولان پرورش یافته دست معلمان چیره دست و توانا هستند.

اسمعیل پور یکی از اهداف سواد آموزی را ایجاد روحیه پرسشگری و طرح سئوال در سوادآموزان دانست و بیان کرد پیشرفت جامعه و تعالی یک کشور در گرو دو مقوله پرسشگری و پاسخگویی است که این نباید از سر فصل کارهای این مجموعه دور بماند.

وی سوادآموزان را منجیانی دانست که با زحمات آنان یک فرد بی سواد می تواند خواندن و نوشتن یاد بگیرد و در زندگی خود برای بهتر زیستن بکار بندد، و افزود: این زحمات قابل تقدیر و تشویق است.

 فیض‌بخش مدیر آموزش و پرورش و بهرامی مسئول نهضت سوادآموزی شهرستان صومعه سرا در این جلسه به ارائه گزارش امور انجام شده در سال اخیر پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز