خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار مطرح کرد:

آسفالت 2400 متر راه کلورز رستم‌آباد از محل اعتبارات نگهداری راه‌های روستایی

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۷۱۱

فرماندار رودبار اظهار داشت: روکش آسفالت 2400 متر راه کلورز رستم آباد از محل اعتبارات نگهداری راه‌های روستایی انجام شد.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار به همراه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از آسفالت راه کلورز رستم آباد، اظهار داشت: روکش آسفالت 2400 متر راه کلورز رستم آباد از محل اعتبارات نگهداری راه‌های روستایی و برای انجام خدمت و مطالبه مردم انجام شده است.

میرغضنفری افزود: راه مربوط به گلزار شهدای زربین دار هم در قالب همین 2400 متر به احترام شهید بزرگوار صادق فرزانه آسفالت شده است، در قسمت ده متر انتهایی آن بدلیل بارش باران، آب جمع  شده است که اداره راه به زودی نسبت به بهسازی، رگلاژ و آسفالت آن اقدام می کند.

فرماندار با تأکید بر تداوم بازدیدها و بررسی میدانی مشکلات و پروژه های در دست اجرا که برخی ها آن را یک کار تبلیغاتی عنوان می‌کنند ، تصریح کرد: اگر بازدید از پروژه ها، حضور در جمع مردم و دیدار با خانواده های معظم شهداء کار تبلیغاتی است ما به این کار افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه فرزندان و خدمتگزاران مردم در شهرستان رودبار برغم مشکلات و محدودیت های اعتباری موجود در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید بیشترین تلاش و همت خود را برای حل مشکلات و رفع دغدغه بکاربسته اند، خاطر نشان کرد: افرادی که مطالب غیر کارشناسی و بعضا مغرضانه و هدفمند در کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی منتشر می کنند اگر خیرخواه باشند پیش از این اقدام می‌توانند نظرات و دیدگاه‌های خود را به اداره مربوطه و فرمانداری ارائه دهند تا رسیدگی شود.

میرغضنفری یادآور شد: اتحاد، همدلی، همراهی و آرامش مثال زدنی موجود در شهرستان را که انجام امور و اجرای پروژه های عمرانی و حل مشکلات را تسهیل و مطلوب نموده است با مشارکت بسیار زیبای مردم بعنوان یک فرصت تاریخی تداوم می بخشیم و امیدواریم روند توسعه و اعتلای شهرستان را تسریع بخشیم.

فرماندار همچنین بیان کرد: در انجام کارهای شهرستان و پیگیری از مبادی استان و کشور فقط به رضایت مردم و خدا فکر می‌کنیم و امیدواریم در این فرصت چند روزه خدمت در نظام اسلامی به گونه ای رفتار  کنیم که شرمنده شهداء عزیز نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز