خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش مطرح کرد:

وظیفه اصلی کمیته امداد شناخت محرومیت‌های جامعه هدف و رفع آن است

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۶۹۹

فرماندار املش در دیدار با مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان گیلان گفت: وظیفه اصلی کمیته امداد امام (ره) شناخت محرومیت ها و نارسایی های جامعه هدف و رفع آن است.

به گزارش ایلنا از املش، مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان گیلان با همراهی معاونین و حراست آن اداره  کل با یونس محمودی فرماندار شهرستان املش و اسماعیل درویش معاون فرماندار دیدار کرد.

فرماندار املش در آغاز این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از ملاقات با مدیرکل افزود: شناخت محرومیت ها، آسیب ها و نارسایی ها از جمله اهداف مهم کمیته امداد امام (ره) بوده است لذا ما معتقدیم دادن مستمری به تنهایی نمی‌تواند جوابگوی انبوهی از مشکلات و امرار معاش جامعه هدف آن نهاد مقدس باشد. اما با توجه به همه مشکلات از جمله اقتصادی، معیشتی، سیاسی و بین‌المللی می‌توان گفت کمیته امداد در رسیدگی به کلیت امور جامعه هدف خود موفق عمل کرده است.

محمودی رویکرد کمیته امداد در شهرستان املش را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: تقویت معیشت از طریق ورود به مشاغل زودبازده می‌تواند سریعتر محرومین را از محرومیت دور سازد لذا با تعملات خوبی که اداره کل با شهرستان ها دارد امیدواریم که بتوانیم شرایط بهتری را برای محرومین فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز