خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد:

عملیات ۲۸ آتش‌نشان در پی آتش‌سوزی پشت بام منزل مسکونی در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۴۹۹

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت از عملیات ۲۸ آتش نشان بهمراه ۹دستگاه خودروی اطفایی در پی آتش سوزی پشت بام منزل مسکونی در رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، آتش سوزی در پشت بام یک باب منزل مسکونی امروز به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که سریعا ۲۸ تن آتش نشان به همراه ۹ دستگاه خودروی اطفایی از ایستگاه های ۶-۳-۲ به محل حادثه واقع در خیابان رسالت، بن بست شقایق اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه پشت بام یک باب منزل مسکونی ویلایی که به شدت طعمه شعله‌های آتش قرار گرفته بود، مشاهده می شد.

وی در ادامه افزود: بلافاصله آتش نشانان به سه گروه اطفایی تقسیم شدند و سریعا پس از ایمن سازی محل حادثه نسبت به اطفای کامل آتش اقدام کردند.

مومنی به نبود دیوار آتش بر اشاره داشت و افزود: بواسطه شدت آتش سوزی احتمال سرایت آتش از دو طرف به منازل مسکونی همجوار وجود داشت که با اقدام سریع آتش نشانان و کار تیمی منسجم آتش در همان پشت بام منزل مسکونی مهار شد.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام اعلام داشت و افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز