خبرگزاری کار ایران

ستوده خبر داد:

فعال‌سازی کمیته های تخصصی بمنظور ساماندهی امور جوانان

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۸۲۸

رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان‌گیلان گفت: به منظور ساماندهی اصولی مشکلات و تنگناهای حوزه جوانان شامل ازدواج ، اشتغال ، اوقات فراغت ، آسیب های اجتماعی و فضای مجازی باید کمیته های تخصصی را فعال کنیم.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، سید اسماعیل پاداش ستوده در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان انزلی به وجود قابلیت های تحسین برانگیز نیروی انسانی و طبیعی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اگرچه بسامان کردن مشکلات جوانان در اولویت کاری استاندار قرار دارد، با این وجود باید تدابیری اتخاذ کنیم تا فرآیند حل نیازهای جوانان در حوزه‌های مختلف خروجی لازم را به همراه داشته باشد.

رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان گیلان حمایت از سازمان‌های مردم نهاد را لازمه توسعه این شکل از فعالیت‌های اجتماعی ارزیابی کرد و یادآور شد: جوانان با روحیه پرسشگری خود توانایی های بالقوه را برای عرض اندام در اجتماع دارند .

وی ایجاد ساختار و بواقع ریل گذاری اصولی در مسیر تحقق اهداف نظام، حمایت عملی از جوانان و یکپارچه‌سازی فرآیند های مربوط دانست و تصریح کرد: مدیران شهرستان‌ها باید با جهت‌دهی فعالیت‌های خود از الگوهای استانی در شتاب بخشیدن به اهداف پیش رو بهره برداری کنند.

ستوده اظهار داشت: کمیته‌های تخصصی با اسامی کمیته ازدواج وخانواده کمیته مشارکت اجتماعی، کمیته هویت، کمیته‌اشتغال، کمیته اوقات فراغت، کمیته آسیب‌های اجتماعی، کمیته فضای‌مجازی وکمیته پیگیری مصوبات ستاد شهرستان  که راساً اداره ورزش و جوانان کمیته پیگیری مصوبات ستاد شهرستان را برعهده دارد؛ اگر ما ساختار جلسات را رعایت کنیم حتما ساماندهی خوبی صورت خواهد گرفت.

حمیدرضا قهرمانی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بندرانزلی و دبیر ستاد از کاربردی نمودن مصوبات جلسه یادکرد و انزلی را بعنوان شهر طلایی در حوزه ورزش کشور یادکرد و امیدوار شد در سایر حوزه ها هم بالاخص ایجاد اشتغال و حمایت از قشرجوان و پایین آمدن نرخ بیکاری بعنوان شهر طلایی جای بگیرد . وی همچنین به محوریت تسهیلات پرداخت بانک های عامل در حوزه اشتغال، ازدواج ومسکن اشاره کرد و افزود : امید است این همراهی و همکاری 19 عضو اصلی ستاد و بانک های عامل ، همیشه در تامل وتفکربا ما باشند.

عبدالصمد صفرنژاد ،فرماندار انزلی نیز با بیان اینکه بالاترین مهاجرت را انزلی طی سال گذشته داشته است گفت: یکی از دغدغه های مسولین استان و شهرستان ،اشتغال است زیرا بسیاری از ناهنجاری ها در شهرستان ریشه از بیکاری شمرده می‌شود؛ تصور آن است که روسای دستگاه‌های اجرایی پاسخگو جوانان ما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز