خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار گیلان خبر داد:

همدلی دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل در گازرسانی به روستاهای صعب العبور گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۷۸۳

معاون استاندار گیلان از همدلی دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل در گازرسانی به روستاهای صعب العبور گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه کارگروه گازرسانی استان گیلان جهت تسهیل در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی بند «ق» در اداره مرکزی شرکت گاز گیلان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن تشکر از حضور میهمانان بویژه  شعبانپور، بر اهمیت صرفه جویی برای پایداری جریان گاز تاکید کرد.

ظهیری درخصوص وضعیت گازرسانی به استان و روستاهای در حال اجرا توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح طرح های گازرسانی در دهه فجر امسال درصد برخورداری خانوارهای روستایی استان به 93.8 درصد خواهد رسید، به بیان برنامه های پیش رو برای گازرسانی به روستاهای شهرستان های املش، لنگرود، رودسر، رضوانشهر، رودبار و تالش پرداخت.

مدیرعامل شرکت گاز استان‌گیلان اظهار داشت: عملیات پیمان سپاری در این شهرستان‌ها برای 186روستا با 16 هزار و 680 خانوار شروع شده و انتظار می رود از اول اسفند عملیات اجرایی آنها آغاز شود و درصورت اجرای این پروژه ها، درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان به 96.8 درصد می رسد.

شعبانپور همدلی مدیران استانی را برای توسعه استان ضروری دانست و با تاکید بر توسعه هرچه بیشتر گازرسانی، از همه دستگاه های اجرایی خواست تا نهایت همکاری را با شرکت گاز داشته باشند.

وی گفت: گازرسانی به مناطق کوهستانی و سردسیر استان بسیار سخت و طاقت فرسا است لذا همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی را طلب می کند.

همچنین در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی از جمله بنیاد مسکن، میراث فرهنگی، راه و پایانه ها، منابع طبیعی و جنگلداری، پخش فراورده های نفتی و راه و شهرسازی ضمن تشکر از عملکرد شایسته شرکت گاز، درخصوص حوزه های تخصصی خود برای اجرای مجوز و نحوه نظارت و هماهنگی با شرکت گاز مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز