خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار تالش افتتاح شد؛

اولین خانه هلال در روستای کیشه ویشه سفلی شهرستان تالش

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۹۱۶

اولین خانه هلال در روستای کیشه ویشه سفلی بخش مرکزی با حضور فرماندار تالش و بخشدار مرکزی و مسئولان هلال احمر تالش افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از تالش، اولین خانه هلال در روستای کیشه ویشه سفلی بخش مرکزی با حضور علی فتح اللهی فرماندار و چنگیز شکور بخشدار مرکزی و مسئولان هلال احمر شهرستان و جمعی از اهالی روستا افتتاح شد .

فرماندار تالش ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته توسط بخشدار و مسئولان شهری و محلی اظهار امیدواری کرد افتتاح  خانه هلال در روستا گامی مثبت در جهت کاهش آسیب های احتمالی در زمان بروز بحران و جلوگیری از ورود خسارت بیشتر به مردم محلی در زمان حوادث و تسریع در روند امداد رسانی باشد .

 احمدی‌رئیس‌اداره هلال‌احمر شهرستان ضمن ارائه توضیحاتی، هدف از ایجاد خانه‌های هلال و عضوگیری ، آموزش و پشتیبانی افراد محلی در جهت پرورش نیروی امدادی منطقه ای و آمادگی هر چه بیشتر در خصوص مواجه با حوادث و تسریع در امداد رسانی قبل از رسیدن نیروی امداد شهری عنوان کرد .

در پایان مراسم صفرعلی رضایی را به عنوان مسئول خانه هلال در روستای کیشه ویشه معرفی شد و همچنین به مناسبت 14 آذر روز داوطلبان از داوطلبان برتر شهرستان تجلیل شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز