خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه گیلان:

بهره‌گیری صحیح از آموزه‌های دینی موجب مودت بین اهل تشیع و تسنن گیلان شده است

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۸۹۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی در دیدار نماینده ولی‌فقیه در گیلان با علمای شیعه و سنی گیلان، وحدت بین اهل تشیع و تسنن استان را مثال زدنی خواند.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام جمال یاری در دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با علمای شیعه و سنی گیلان، وحدت بین اهل تشیع و تسنن استان را مثال زدنی خواند و افزود: زندگی مشترک اهل سنت و تشیع در طول سال های گذشته، به برکت نورانیت قرآن و آموزه های دینی با احترام، مودت، دوستی و صمیمیت بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که عداوت با دین مبین اسلام به اوج خود رسیده، در سایه رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، این صمیمیت مثال زدنی شده است.

امام جمعه تالش  گفت: اهل تسنن و تشیع در صلح و صفا در کنار هم در استان زندگی می کنند .

حجت الاسلام حسین انصاری افزود: امروز دشمن قصد دارد تا با ایجاد اختلاف بین مسلمانان بتواند نفوذ کند تا به اهداف شومش برسد.

وی اظهار کرد: با وجود تبلیغات سوء بسیار از طرق مختلف از جمله شبکه های ماهواره‌ای و رسانه های معاند، اهل تشیع و تسنن در گیلان در کنار یکدیگر و با صمیمیت زندگی می‌کنند.

دوازدهم ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر بزرگوار اسلام به روایت اهل سنت و هفدهم ربیع الاول نیز میلاد پیامبر اعظم (ص) به روایت شیعیان است و بر این اساس از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول ، هفته وحدت نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز