خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آستانه اشرفیه مطرح کرد:

انگیزه بالا و تلاش مستمر شرط لازم برای خدمت‌رسانی بهتر به محرومان است

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۷۳۱

امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه گفت: انگیزه بالا و تلاش مستمر شرط لازم برای خدمت رسانی بهتر به محرومان است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمد ساجدی در جلسه معارفه مدیر جدید کمیته امداد این شهرستان اظهار کرد: افزایش اعتماد عمومی در هر سازمان در گرو تعامل و همگرایی بین سازمانی و هماهنگ شدن در جهت همسو کردن افکار عمومی  برای استفاده بهینه از ظرفیت های موجود جامعه است.

امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه انگیزه بالا و تلاش مستمر شرط لازم برای خدمت رسانی بهتر به محرومان است افزود: تشویق و ترغیب خیران در بحث مشارکت در اجرای شوق زیارت از جمله اقدامات ارزشمند کمیته امداد است که موجب ارتقاء سطح معنوی و اعتقادی خانواده ها می شود.

 حجت الاسلام ساجدی به ظرفیت های موجود در شهرستان آستانه اشرفیه نیزاشاره کرد و گفت: برخی از خانواده ها به ویژه در مناطق محروم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که باید با بهره گیری از ظرفیت های موجود در شهرستان و جذب مشارکت حداکثری  مردم در جهت حل مشکلات آنان گام های مؤثرتری برداشت.

 امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه تصریح کرد: همه باید امدادگر باشیم و هر کس با توجه به فرصت هایی که دارد برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان به کار گیرد.  

علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداداستان گیلان نیز با بیان اینکه رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد کمیته امداد وظیفه امدادگران را سنگین تر کرده است گفت: تلاش این نهاد بر این است که برای حفظ و ارتقای وضعیت محرومان و همچنین افزایش اعتماد عمومی از همه ظرفیت های موجود استان بهره گیرد و تریبون نماز جمعه یکی از اثرگذارترین شیوه انتقال پیام عملکردی این نهاد است و امامان جمعه و جماعات بهترین پیام رسانان هستند.  

وی از استقبال خیران و نیکوکاران در اعزام جمعی مددجویان به اماکن زیارتی در قالب طرح شوق زیارت قدردانی کرد و افزود: اقداماتی از این دست الگوهای عملی ارزشمند در جهت احیاء سنت احسان و نیکوکاری و ترویج فرهنگ علوی در جامعه است.

 در این نشست ضمن قدردانی از زحمات حسن قنبرنژاد مدیر قبلی کمیته امداد شهرستان آستانه اشرفیه ، فریدون زراعتی به عنوان مدیر جدید معرفی شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز