خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شرکت گاز گیلان؛

پزشک بهداشت و درمان صنعت نفت گیلان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۳۱۳

مراسم تجلیل از باقری، پزشک بهداشت و درمان صنعت نفت گیلان با حضور ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، در محل سالن همایش این شرکت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، این مراسم به جهت عزیمت باقری به مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم شکورنیا رئیس واحد HSE ضمن خیر مقدم به کلیه مدعوین از زحمات و تلاش های بی دریغ باقری در طی سالیان گذشته تشکر و قدردانی کرد.

سپس نوریان رئیس بهداشت و درمان شمال کشور صنعت نفت ضمن تشکر از مدیریت و همکاران شرکت گاز استان گیلان به جهت برپایی این مراسم به بیان فضایل و صفات برجسته اخلاقی باقری پرداخت.

وی با آرزوی موفقیت برای باقری در ادامه خدمت‌شان، ابراز امیدواری کرد خلاء وارده بوسیله سایر همکاران خدوم بهداشت و درمان شرکت نفت برطرف شود.

ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن تشکر از 17 سال خدمت صادقانه باقری در بهداری صنعت نفت گیلان، ایشان را نماد یک کارمند خدوم و فداکار دانست که در دل یکایک همکاران شرکت گاز جای دارد.

ظهیری با اشاره به سخن امام رضا(ع)، کسی که شکر منعم از مخلوقین را به جا آورد، شکر خدای عزّوجلّ را به جا آورده است قدردانی از دکتر باقری را وظیفه شرکت گاز دانست.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان باقری را جز افراد کوثری دانست، افرادی که پیوسته در حال زایندگی و تاثیرگذاری هستند و این تاثیر تا ابد در اذهان باقی خواهد ماند 

وی در پایان ضمن تشکر مجدد از خدمات صادقانه باقری برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیقات روزافزون نمود و گفت : مطمئنا بنده و همه همکاران شرکت گاز تا پایان عمر زحمات و خدمات شایسته شما را به یاد خواهیم داشت.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس، هدایایی از طرف همکاران شرکت گاز به باقری اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز