خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج ادارات کل استان گیلان:

هدف امام خمینی (ره) تشکیل بسیج جهانی بود

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۵۵

رئیس سازمان بسیج کارمندان و ادارات‌کل استان گیلان‌گفت: امام خمینی(ره) در وصیتنامه سیاسی – الهی خود بیش از 200 بار از مردم و به ویژه مستضعفان‌جامعه یاد کرده و این مهم ، وظیفه کارگزاران انقلاب را سنگین‌تر کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی رئیس سازمان بسیج کارمندان و ادارات کل استان گیلان در گردهمایی بسیج و اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای داشتند، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تفکر بسیجی و با تکیه و اعتماد به مردم به ویژه قشر مستضعف ، انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند و همواره بر کمک رسانی به قشر محروم جامعه نیز تاکید داشتند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان و ادارات کل استان گیلان با اشاره به بخشی از وصیت نامه امام خمینی (ره) افزود : امام خمینی (ره) در وصیتنامه سیاسی – الهی خود بیش از 200 بار از مردم و به ویژه مستضعفان جامعه یاد کرده است و این مهم ، وظیفه کارگزاران انقلاب اسلامی ایران را سنگین تر کرده است.

سرهنگ پاسدار حبیبی با تاکید بر اینکه باید با شعار « ما می توانیم » و با تفکر بسیجی و جهادی در جهت منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت و تلاش کنیم خاطرنشان کرد : حضرت امام خمینی (ره) با مدیریت کم نظیر خود به دنبال تشکیل بسیج جهانی بودند که این امر از اهداف مهم ایشان‌بود و امروز همگان وظیفه داریم تا با تاسی از روش و تفکر امام راحل و با هوشیاری و مدیریت برای حفظ انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه گام های مؤثرتری برداریم.

رئیس سازمان بسیج کارمندان و ادارات کل استان گیلان همچنین به حوادث امروز جهان به ویژه سوریه و لبنان و فلسطین اشاره کرد و گفت : شکل گیری داعش و گروه تکفیری برای مبارزه با تفکر بسیجی ، باورهای دینی و اسلامی است و شهدای مدافع حرم برای دفاع از ارزشهای دینی و اسلامی از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی درخصوص اهمیت و نقش بسیج و بسیجی تصریح کرد :هر کس در هر حوزه ای که دل در گرو آینده کشور و نظام اسلامی دارد او یک بسیجی است و هر جا که با تفکر و مدیریت بسیجی و جهادی عمل کردیم دستاوردهای ارزنده‌ای داشتیم.

سرهنگ پاسدار حبیبی با برشمردن بخشی از اهمیت کار امدادگری افزود : امدادگران کمیته امداد همواره با محرومان و نیازمندان واقعی سروکار دارند و حرکت این نهاد انقلابی به سمت توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کار بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری است که در چند سال اخیر شاهد اثرات مثبت آن در کاهش فقر و آسیب‌های اجتماعی بوده‌ایم.

لازم به ذکر است که گردهمایی بسیج و اقتصاد مقاومتی به مناسب گرامیداشت هفته بسیج با حضور امدادگران بسیجی کمیته های امداد گیلان در اداره کل این نهاد در رشت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز