خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رشت خبر داد:

آمادگی ۲۰ دستگاه سنگین و کندرو برای مقابله با بحران سرما

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۴۰۵

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت: حدود ۲۰ دستگاه سنگین و کندرو برای مقابله با بحران احتمالی آماده سازی و تجهیزات جانبی نظیر یخ‌زدا، شن و نمک‌هایی که برای رفع یخ‌زدگی معابر، آماده شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مانور ستاد جلوگیری از بحران سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت برای آمادگی و مقابله با بحران‌های باران، برف و یخبندان در فصل سرما برگزار شد.

هر ساله با فرارسیدن فصل سرما ستاد بحران شهرداری با همکاری سازمان‌های مربوطه به ریاست شهردار برای پوشش، آمادگی و مقابله با بحران‌های احتمالی تشکیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی گفت: در این ستاد کلیه دستگاه‌ها از نظر فنی و میزان سوخت لازم مورد برررسی قرار می‌گیرند و به عبارتی اُوِرحال می شوند تا در روزهای سرد فصل سال در هنگام بروز برف، سیلآب و آب گرفتگی معابربتوانند خدمات رسانی کنند.

عاطفه رمضان نیای چیرانی گفت: حدود ۲۰ دستگاه سنگین و کندرو برای مقابله با بحران احتمالی آماده سازی و تجهیزات جانبی نظیر یخ زدا، شن و نمک‌هایی که برای رفع یخ‌زدگی معابر، تهیه شده است.

وی ادامه داد: امروز با کاروانی که تجهیز کردیم مانوری را در مسیر رینگ دور شهر در پیش داریم؛ مسیر کمربندی دورشهر که سطح سرویس آن هم برای داخل شهر است و هم به نوعی کمربندی بین راهی برای اتصال شهرستان‌ها و بحران‌های احتمالی در شهرهای همجوار است که باید توسط شهرداری پوشش داده شود.

وی‌ در خصوص انتظار ستاد بحران از شهروندان در روزهای بحران گفت: شهروندان باید در زمینه اطلاع‌رسانی به ستاد بحران کمک کنند؛ چون ممکن است بحران در ساعاتی از شبانه روز باشد که بعضاً از دید همکاران ما و مکان‌هایی که اکیپ بحران مستقر هستند مخفی بماند. نقش شهروند گزارشگر بسیار مهم است، زیرا با توجه به شناخت‌شان نسبت به محله بهترین افرادی هستند که می‌توانند گزارش درست و دقیق از شرایط ارائه دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز