خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

کشف و ضبط سیگار قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال در آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۲۰۶

فرمانده انتظامی آستارا از کشف و ضبط سیگار قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، رسول عزیزی امروز با اشاره به کشف سیگار قاچاق اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی سه‌ راه قلعه در راستای اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آستارا به دستگیری یک نفر در رابطه با سیگار قاچاق کشف شده مذکور اشاره کرد و افزود: راننده 55 ساله این خودرو پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی آستارا در بازرسی از این خودرو در مجموع 29 هزار و 600 نخ انواع سیگار قاچاق خارجی با مارک‌های مختلف را کشف کردند، گفت: ارزش کالای قاچاق کشف شده حدود 100 میلیون ریال برآورد شده است.

 فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم در کاهش کالای قاچاق خاطرنشان کرد: مردم هرگونه اخبار و اطلاعات در مورد خرید و فروش کالای قاچاق را با شماره تلفن 110 اطلاع دهند تا با متخلفان و قاچاقچیان برخورد قانونی شود.

عزیزی بر همکاری شهروندان و مرزنشینان با نیروهای‌مرزبانی تأکید کرد و افزود: مرزبانان این شهرستان با جدیت تمام در مرزها فعالیت داشته و با کنترل مرزها، اجازه تجاوز مرزی یا قاچاق را نمی‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز