خبرگزاری کار ایران

با حضور امام جمعه اسالم صورت گرفت؛

بازدید از ناوشکن دماوند در گرامیداشت روز نیروی دریایی

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۶۷۵

امام‌جمعه اسالم امروز به منظور گرامیداشت هفتم آذرماه روز نیروی‌دریایی از ناوشکن دماوند بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از انزلی، حجت‌الاسلام اصغر جدایی امام جمعه اسالم صبح امروز به منظور گرامیداشت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی با امیر دریادار دوم افشین رضایی‌حداد فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش دیدار و از ناوشکن دماوند بازدید کرد.

امام جمعه اسالم در این دیدار  ضمن قدردانی از تلاش نیروی دریایی اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت نیروی راهبردی دریایی ارتش، برای آگاهی مردم با تلاش و فعالیت‌های این نیرو بهتر است بروشور یا گزارش عملکردهایی ارائه شود تا مردم بیشتر و بهتر از طریق ائمه جمعه با این سربازان خدوم نظام آشنا شوند.

وی با دعوت از فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش برای حضور در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه اسالم، تصریح کرد: ارائه گزارش از تریبون نماز جمعه مردم را با فعالیت این نیرو بیشتر آشنا می‌کند.

امیر دریادار افشین رضایی‌حداد فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش نیز اظهار کرد: به مناسبت روز نیروی دریایی هفتم آذر تمام نیروهای این منطقه به نمازهای جمعه استان اعزام می شوند.

امام جمعه اسالم در ادامه این دیدار از بخش‌های مختلف ناوشکن دماوند بازدید کرد و کارشناسان با ارائه توضیحات از پیشرفت‌های جدید در تولید و ساخت ناو شکن‌ها خبر داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز